نظرات درباره کتاب اولالا و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اولالا اثر رابرت‌لوئیس استیونسون

نظرات کاربران درباره کتاب اولالا

۲٫۹
(۱۵)
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
کتاب یک حال و هوای متفاوتی نسبت به کتاب های مربوط به این دوره داره ولی پایان جالبی نداشت و کمی گنگ بود.
بوک تاب
نظر منم همینه، آخرش گنگ تمام شد. البته به نظرم شخصیت اول مخش تاب داشت، اولش عاشق یک تابلو شده بود، بعدش هم ندید عاشق اولالا. نویسنده خیلی اغراق کردن بود، همچین آدمی که توصیف کرده بود عقل درست و حسابی ندارد...
ray ray
اگه با داستان های نویسنده آشنا نیستید نخونید من به عنوان طرفدارهای استیونسن واقعا این کتابو دوست داشتم حتی بیشتر از دکتر جکیل
بوک تاب
کتاب در مورد مردیست که قرار است مدتی در یک خانه اربابی زندگی کند و در آنجا عاشق دختر خانوادن میشود و غیره... خیلی آبکی نوشته شده و غیر از اینکه نویسنده اعتقاد داره باید این دو نفر عاشق میشدند، ما هیچ روندی از عاشق شدن نمیبینیم. کلا شخصیت اول داستان، مرد هپروتی ای است، اول عاشق یک تابلو نقاشی میشود، بعد هم ندیده عاشق دختر خانه، آخرش هم داستان پایان مشخصی ندارد. من از استیونسون قبلا دوتا کتاب دیگه خواندن بودم، این شبیه آنها نبود.
Hossein
من به شخصه از توصیفات ماهرانه نویسنده بیشتر از خود داستان لذت بردم. میشه گفت متن روان و جذابی داشت اما قصه من رو زیاد به خودش جذب نکرد. پایانش گنگ بود و من از پایان بندیش خوشم نیومد. در کل داستان کوتاهیه و خوندنش وقت زیادی نمیگیره.
پروانه
خیلی عوامانه بود
نازنین بنایی
همه از طاقچه رفتن فقط ماهایی که adsl نداشتیم موندیم. حالا شمایی که نت دارین هیشکی نمیدونه کی نت گوشی ها رو وصل میکنن؟ کلافه شدم.
d&h
شیطونع میگع مث جوکر بری وسط دوربینا با تفنگ بزنی تو مخ تک تک این افراد دولت
Fatemeh1993
دیگه واقعا حال بهم زن شد وضعیت.......
Eluna
صدایه منو از اصفهانی میشنوید که هنور ADSL عاشم وصل نشده:))

حجم

۵۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۵۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد