نظرات درباره کتاب قصر آبی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۱۰ | طاقچه
تصویر جلد کتاب قصر آبی

نظرات کاربران درباره کتاب قصر آبی

۴٫۵
(۷۲۸)
eferdosiyan
یک متن آرامش‌بخش و در عین حال داستان پردازی جذاب
araz zarei
ادبیاتی ساده و روان برای وقتایی که حوصله کتاب‌های پیچیده و ادبیات سنگین نداری
کاربر 4128379
اکثر داستان های این نویسنده رو خوندم و همش جذابن کتاب قصر آبی رو هر دختری باید یه بار بخونه و هر دختری باید مثل ولنسی تو زندگیش شجاع باشه
sharareh.ch
خوندش حال و هوای خوبی به آدم میده. حتی یه جاهایی دلت نمیخواد زمین بزاریش.
مَهی.
رشد ولنسی توی کتاب و حال هوای مثبتی که به اشتراک میذاشت واقعا دلپسند بود،اینکه بخشی از کتاب شما همراه ولنسی توی طبیعت بودید و شخصیت پردازی کامل شخصیت ها هم نکته ی مثبت دیگه ای بود اما شروع کتاب تا قسمتی که داستان تازه به اوجش میرسه کمی خسته کننده بود چون داستان یکنواخت بود اما در ادامه داستان شروع به رنگ گرفتن و هیجان میکنه،در کل کتاب حال و هوای خوبی داشت.
مسافر شهر خرد
یه رمان تینیجری روان و ساده اثر ادبی یا خاصی نیست.اوایل کتاب بیشتر آدم را به فکر وا می داشت اما اواخر آن داستانی با پایان خوش بود که با سلیقه کتابخوانی من خیلی جور نبود. اگر با این آگاهی به سمتش بروید که بیش از هر چیز دیگر سرگرم کننده است، احتمالا بدتان نیاید.
مه‌تاب
کتاب شیرینی بود. ترجمه‌ی خوبی هم داشت.
*𝐻𝑒𝒾𝓇𝒶𝓃
عزیز بود و دوست داشتنی...
کاربر 8098297
داستان بسیار جالب روان و جذاب بود. با علاقه داستان را دنبال کردم و دوست داشتم سریع تر کتاب را به پایان برسانم. از خواندن این داستان‌بسیار لذت بردم .
ستاره
داستان گیرا و جذاب با ترجمه ای روان
مبینا نصرتی
کتاب کمتر از حد انتظارم بود ولی یه کتاب ساده و مهربون بود با یه داستان معمولی و قابل پیشبینی. آخرش مسخره شد و یکم توصیفات از حال والنسی تکراری بود و همه چی دیگه خیلی گل و بلبل بود. مثل قصه های شاه پریون بود و برای اینکه حالتون با خوندنش خوب شه مناسبه.
fereshteh
این کتابو دوست داشتم . با ولنسی همراه شدم از تحقیر شدنش درد کشیدم از تصمیمش برای تغییر کردن و تجربه های نو کردن هیجانزده شدم ، از ایستادگیش در برابر باورهای نادرست خانوادگیش کیف کردم و با عاشق شدنش و با عشق ورزیدنش به طبیعت به حیوونها به گلها به توتفرنگی ها به شبدرها به دریاچه ی نقره ایش و به کلبه ی آبی‌ش لذت بردم.
fifi
کتاب درباره داستان یکنواخت زندگی یک دختر در خانواده ای پایبند به سنت هاست. پوچی و بی معنایی تکرار هر روزه و هر ساله جشنها و مراسمهای خسته کننده و طغیان یکباره دختر علیه همه ان سنتها بخاطر نیاز به داشتن حس زندگی و سر زندگی. طرد شدن و ...... در پایان رویارویی با یک زندگی بی نقص و پر معنا ، فقط بخاطر صداقت در به نمایش گذاشتن کودک شاد و سرخوش درون . داستان برایم جذاب و خواندنی بود. پایانش را حدس نمیزدم. در واقع پایان داستان چیزی بود که انتظارش را داشتم.
سارگل
اوایل شبیه کتاب های کلاسیک دیگه بنظر میومد ولی از اواسط خیلی قشنگ و دوست داشتنی و همراه سوپرایز بود دوستش داشتم مخصوصا نصف آخرش رو
کاربر 2492724
رمان رو دوست داشتم. حس و حال خوبی داره. مدام به این جمله فکر میکنم که فکر میکنم توصیف این کتاب هست: زندگی کن، همانطور که میخواهی. مبادا زندگی را دست نخورده برای مرگ بُگذاری!
کاربر 7467665
اینقدر قشنگ بود که تصمیم گرفتم بعدها دوباره بخونمش...
Reihanh
عالییی
mehri
ترس گناه اصلیست، تقریبا تمام شرهای دنیا ریشه در این دارند که یه نفر از چیزی می‌ترسد. این جمله بسیار نکته مهمی بود که تو کتاب بهش اشاره شد و همین یه جمله زندگی لنسی رو دگرگون کرد . خیلی دوستش داشتم و روم تاثیر گذاشت
محیا
عالی ❤️
Mohadese Adib
خب همیشه اعتقادم اینه که هیچ اتفاقی در زندگی بی حکمت نیست بیماری ولنسی به اون فرصت زندگی کردن و جسور بودن بخشید چیزی که اگر پیش نمیومد ولنسی احتمالا به زندگی ملال آورش ادامه میداد وعشق درک نمی‌کرد کتاب قشنگ وروانیه فقط توصیفات طبیعت ومنظره میستاویس بنظرم کمی زیاد بود که اونم شاید خیلیا بپسندند درکل خوندنش توصیه میشه

حجم

۲۴۸٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲۴۸٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان