نظرات درباره کتاب همسر رویایی من؛ جلد دوم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب همسر رویایی من؛ جلد دوم اثر جولیا کویین

نظرات کاربران درباره کتاب همسر رویایی من؛ جلد دوم

۳٫۹
(۲۴)
raha
دقت کردین چقدر کتاب های جدید کم وارد طاقچه میشن اکثرا تکراری!!!!!نه رمانهای رو بورس و نه کتابهای دیگه...اینقدر رمان هست که تازه هم اومدن ولی نمیدونم چرا حتی یکدونه هم نمیارن در طاقچه! من خودم واقعا جا به جا کردن کتابهای قطور برام سخته الان رمانهام قربونشون برم همه دوجلدی و ۱۵۰۰ صفحه به بالا برای همین من هزاربار مجازی رو ترجیح میدم والبته قیمتهام خیلی بهتره... ولی متاسفانه خیلی توجه نمیشه به این مسعله و کتابی ک حدود یک سال از چاپش گذشته و حتی بیشتر میشه خوند اونم نه همشون یکی از ده تا!!!مرسی.
Sara.iranne
خوب قلم خانوم کویین دوباره یه قصه قرن هیجدهمی دیگه رقم زد که ایندفعه توی نیویورک اتفاق افتاد و داستان ازدواج برادر دوم خانواده روکسبی (ادوارد) رو روایت میکنه. جریان داستانی متفاوتی داره ولی حس و حالش همونه جنتلمن ها و عاشقونه هاو... ترجمه هم از ترجمه دیگه ای که توی طاقچه است بهتر بود. و در کل خوندنش برام لذتبخش بود برای تکمیل حرفام رجوع شود به نظرم درباره جلد اولش. و توصیه دیگه ام اینه که همه جلداشو با هم نخونین احساس روتین بودنشو میکنین بین خوندنشون فاصله بندازین و وقتی بخونیدش که نیاز به یه کتاب آروم و وقت پر کن دارید.
Sara.iranne
به خاطر دوشیزه بریجرتون
ترنم
اسم جلد اول اسمش چیه؟
شیوا
جلد اولش کجاست؟؟؟
Saana
جلد اولش به اسم "به خاطر دوشیزه بریجتون" هست
simsim
اصلا به خوبی جلد اول نیست. خیلی جزییات کشدار و حوصله سر بر بود می‌تونست در یک سوم خلاصه بشه. قیمتش هم در قیاس با قبلی خیلی گرونه
Alireza Darani
دوسش داشتم
مامان زیبا
خب قبلا نظرمو در مورد نویسنده گفتم ولی کتاب اول و برادر اول باحالتر بود. دومی رو خیلی نگرفتم! برادر سوم فقط نمیدونم داستانش کجاست؟!!😂
م.ق
جلد دوم خاندان روکسبی دارای فراز و نشیبهایی بود که خوندنشان خالی از لطف نیست. داستانی با شخصیتهایی به شدت انگلیسی و البته پایانی خوش.
🍀 یا زهرا 🍀
رمان جذاب و قشنگی بود از خوندنش خیلی لذت بردم😊🌼

حجم

۲۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

حجم

۲۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد