نظرات درباره کتاب داستان یک نام جدید و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب داستان یک نام جدید اثر النا فرانته

نظرات کاربران درباره کتاب داستان یک نام جدید

نویسنده:النا فرانته
انتشارات:نشر لگا
امتیاز:
۳.۷از ۱۹ رأی
۳٫۷
(۱۹)
Rosa
چرا جلدهای دیگش نیست تا کی باید برای کامل کردن این رمان صبر کنیم
Saeed
چرا جلد سوم از این مجموعه هم روی طاقچه است...
mahboubeh k
وقتی من جلد ۱ و ۲ رو خوندم همه جلدها روی طاقچه موجود بود اما الان حداقل دو هفتس جلد۳ و ۴ نیست. برای پشتیبانی هم پیام فرستادم ولی جوابی نگرفتم. چرا برداشته شدن؟
ati
چرا اینقدر گرونه ۲۲ تومن؟ این جلد دومه؟
shadi avaedi
کتاب بسیار جالب است قسمت دوم داستان دوست نابغه‌ من که داستان زندگی و چالش های دو دختر جوان در دوره قدیم ایتالیا است. خواندنش رو توصیه میکنم اما این ترجمه رو پیشنهاد نمیکنم، چون حتی با مقایسه با ترجمه دیگری از همین کتاب در ایران، سانسور شده است. که با توجه به مجوز داشتن ترجمه دیگر کتاب، نشان از سانسور سلیقه ای ناشر میباشد.
elixir
تنها ایرادی که می تونم بگیرم سانسورکردن قسمت هایی که باعث گیج شدن و از دست دادن قسمت هایی که کم اهمیت هم نیستند . اگر فیلمشو ندیده بودم قطعا درک اون قسمت هارو از دست داده بودم .
کافه کتاب
من این جلد کتاب را از جلد اولش ( دوست نابغه من ) بیشتر دوست داشتم . کتاب ملایم و قشنگی است . داستان دو دختر که دوست هم عستند و ماجرای ازدواج و زندگی آنها تا اوایل تقریبا ۲۵ سالگی . جلد سوم کتاب به نام آنها که می روند و آنها که می مانند را می خواهم شروع کنم 👍
fada
چرا قیمت ۳۹۰۰۰ ت اعلام شده، موقع خرید ۸۱۰۰۰ ت میشه؟؟
Moorche
کل این مجموعه‌ی چهارجلدی جزو بهترین‌هایی بود که مطالعه کردم
zeinab
خیره کننده
کاربر ۲۴۳۴۹۰۰
بعد از مدتها کتابی رو خوندم که در من حس دوران نوجوانیمو که دیوانه وار عاشق کتاب خوندن بودم زنده کرد، کتاب خیلی خوبی بود،ولی تا حدی هم کسل کننده از این جهت که تمام مدت راویی داستان احساس بی ارزش بودن و کودن بودنشو تکرار میکنه،از این همه اعتماد به نفس پایینش حوصله ام سر رفت.ولی در کل کتابیه که تا حد زیادی میتونه شما رو درگیر خودش کنه.
Arta
خیلی قشنگه حتما بخونید :)
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
دنباله‌ی رمان دوست نابغه‌ی من در سال ۲۰۱۲ که کتاب «دوست نابغه‌ی من»منتشر شد، خوانندگان عاشق شخصیت‌های به‌یادماندنی النا و لی لا و دوستی چندین و چندساله‌شان شدند. این رمان نخستین رمان از این مجموعه است. «داستان یک نام جدید» کتاب دوم از این سری است. فرانته با تألیف این آثار که نیویورک‌تایمز آن‌ها را «کامل، فریبنده، محبوب و داستانی زیبا و لطیف درباره‌ی هم‌آمیزی و هجوم مشکلات» خوانده، میان موفق‌ترین داستان‌نویسان ایتالیا جای خود را بازکرده است. فرانته از اواخر دهه‌ی پنجاه و محله‌ای بخصوص در نپال و دو زن جوان می‌نویسد که حاصل زمانه و محله‌ای هستند که در آن بزرگ‌شده‌اند. فرانته در این کتاب دنیایی خلق کرده که خواننده را در خود می‌کشد تا خود را در این دنیا بیابد و تصویری بی‌نظیر از یک دوستی چندساله با تمام ریزه‌کاری‌ها و بالا و پایین‌هایش آفریده است. در این رمان، لی لا ازدواج‌کرده و راه خود را به کسب‌وکار خانوادگی بازکرده است. النا در همین حال، درسش را ادامه می‌دهد و به دنیای فرای محله کودکی‌شان که همیشه زندگی در آن را خفه‌کننده و طاقت‌فرسا می‌دانست، پا می‌گذارد. عشق، حسادت، خانواده، آزادی، تعهد و از همه‌ی این‌ها مهم‌تر، دوستی. این دو زن در این مرحله از زندگی‌شان با تمامی این موضوعات سروکار دارند. این‌گونه به نظر می‌رسد که ازدواج سبب محدودیت لی لا شده و بار برتر بودن از هر زمان دیگری بیشتر بر شانه‌های النا سنگینی می‌کند. بااین‌حال پیوندی پیچیده و دائم در حال تغییر میان آن دو است که ریشه در احساساتشان دارد و در برابر سختی‌های زندگی، تنها سپرشان است. النا فرانته که رمان «روزهای جدایی» نیز به قلم او نوشته‌شده در این سه رمان تلاش دارد به خواننده داستانی ارائه دهد که همیشه هم زیبا نیست و به یک‌زمان و مکان خاص نیز محدود نمی‌شود؛ داستانی درباره‌ی دوستی و احساس تعلق.🦋☺
sana
سرگیجه آور، تهوع آور، هزار توی احساسات و ذهنیات.شکوه کتاب اولشم برام از بین برد.

حجم

۴۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۴۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۱۷۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد