نظرات درباره کتاب به آن‌ها که عاشق‌شان بودم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب به آن‌ها که عاشق‌شان بودم اثر رضا اسکندری آذر

نظرات کاربران درباره کتاب به آن‌ها که عاشق‌شان بودم

نویسنده:جنی هان
انتشارات:نشر سنگ
امتیاز:
۳.۳از ۶۴ رأی
۳٫۳
(۶۴)
🥊 Maze 🥊
• این کتاب جلد اول از یک سه‌گانه‌ست. در زمان نوشتن این نظر جلد‌های بعدی هنوز ترجمه نشدن. • پیام اصلیش خارج شدن از محدوده‌ی راحت و امن، و گاهی ریسک کردنه؛ چون بعضی چیزا مثل عشق و دوست‌داشتن ارزش این ریسک رو دارن. • شخصیت اصلی(راوی داستان) یه دختر نوجوون ۱۶ ساله‌‌‌ست که به نظرم از نظر فکری و عاطفی از هم‌سنای خودش عقب‌تره و به بلوغ لازم نرسیده. • ترجمه خوب بود و در یکی دو موردی که بعضی قسمتا سانسور شده با خوندن قبل و بعدش متوجه اتفاقی که افتاده میشید. • کتاب، متن و داستان ساده‌ای داره که کمک میکنه راحت بخونیدش و خیلی زود تمومش کنید ولی از طرف دیگه این سادگی باعث تک‌بعدی شدن داستان شده. • من کتاب رو با امید بهتر بودنش از فیلم خریدم ولی اگه بخوام مقایسه کنم فیلم به نظرم بهتر بود. • در آخر اگه به کتاب‌های تینیجری علاقه‌مندید، اگه نوجوون هستید و هنوز داستان‌های مشابه‌ رو نخوندید، یا اگه صرفا دنبال یه رمان ساده و روان برای وقتای اضافه‌اید، احتمالا این کتاب برای شما مناسب باشه.
Ela Mira
اسم سه گانه اش چیه؟
کاربر 5442066
عشق زشت
لیلا فراهانی
ممنون از توضیحات تون بهمون تو انتخاب کمک میکنه...با این اوصاف منم تصمیم گرفتم فیلمش ببینم و کتاب نخرم
mamanesami
ای بدجنسا منتظربودین که بخرم بعد تخفیف بذارین نفرین آمون برشماااایان
دکتر الهام ترابی
مطمئن باش از یه جایی برات جبران میشه خیلی خیلی بهتر.
fateme:)
واییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😑
Reyhane:)
ای کاش طاقچه عزیز این کتاب رو بیاره تو کتابخانه نامحدود
farez
to all the boys loved before.... فیلمش که جالب بود. کاش ترجمه ی کتاب هم خوب باشه که بنظرم با ترجمه ی تایتل به خوبی رسونده مقصودش رو!!! کتاب کاملا متوسطی بود.جدای از ویراستاری افتضاح اون که معلوم نبود کدوم جمله مال کدوم شخصیته غلطهای املایی ناجوری هم داشت.شاید فیلمش واقعا از کتابش بهتر بود....
Bahareh Sh
من از آقای اسکندری آذر کتاب خوندم ترجمه های روون و خوبی دارن. از همین نشر سادی وکالیپسو رو بهتون پیشنهاد میدم.
i._.shayan
من که هیچ چیز متفاوت و خارق‌العاده ای از این کتاب و فیلم ندیدم که این شکلی امتیازش بالاست حتی فیلم متوسطش هم ۹۰ درصد رضایت منتقدا رو داره عملا همون داستان عاشقانه تینیجری همیشگیه یکی میشه بم توضیح بده که واقعا چرا و به چه علت امتیاز این کتاب و فیلم انقدر بالاست؟
n re
اگه فهمیدی به منم بگو
آرشیدا
دقیقا ، متاسفانه ......
نیتا
فیلم این کتاب رو به تازگی دیدم. شاید داستان برای یک نوجوان جذاب باشد، اما برای من بزرگسال بی نهایت کسل کننده و بی معنی بود.
کتاب ناب
سعی میکنم صادق باشم و برخلاف پایان خوش داستان، این حقیقت تلخو یادم بمونه که « پسرا همیشه دنبال یه چیزن و وقتی به دستش بیارن دختره دیگه حوصلشونو سر میبره» همون حرفی که جاش درباره پیتر گفت ولی درمورد همه شون صادقه
nilo
من فیلمشو دیدم عالیه حتما ببینید
nilo
تقدیم به همه پسران که دوستشان داشتم
مریم قنبری
اسم فیلمش چیه؟؟؟
hani banooooo
خیلی خوبه یه کتاب روون و دوس داشتنی.من خیلی راغب شدم فیلمشم ببینم.تعجب میکنم که میگن ژانرش نوجوانه به نظرم اصلا اینطور نیس خیلی ظریف و جذاب به یه موضوع متفاوت و در عین حال روتین پرداخته
مهديس
این کتاب برای رده سنی نوجوانان بهتره تا بزرگسالان
olivereader
این کتاب سه گانست که خب البته جوری نیست که خیلی لازم و واجب باشه هر ۳ جلد رو کامل بخونی. چون هرکدوم ماجرای خودشونو دارن. و فیلم این سه گانه توسط نتفلیکس ساخته شده که گروه بازیگری خیلی خوبی داره. اما طبیعتا کل داستان و اتفاقات شبیه به کتاب نیست. بخاطر همین کتابشو بخونید بیشتر لذت میبرید. جنی هان قلم شیرین و خوبی داره و ماجرای لارا جین و اطرافیانش رو خیلی خوب برامون توضیح میده. شخصیت ها همه عالین. داستان به طرز اغراق شده ای گریه دار و بیش از حد رومانس هم نیست. و همه چی کتاب در حد تعادله. بجز اون قلم نویسنده طوریه که میشه راحت کتاب رو خوند و خیلی سریع پیش رفت. و درباره نظرات منفی کتاب باید بگم همه کتابها سلییقه ای هستن. باید ببینید میتونید با کتاب ارتباط برقرار کنید یا نه. به عنوان یک کتاب تینیجری و تا حدی ادالت بنظر من خیلی شیرین و جالب بود و از خوندنش لذت بردم.
aytak
بنظرم برای گروه سنی ۱۴ الی ۱۸ میتونه کتاب بامزه ای باشه ولی برای بزرگسالان زیاد جالب نیست
Parinaz Abbasi
داستان تکراری و ضعیفی داره.مثل فیلم فارسیای قدیمی. بیشتر برای نوجوان های عاشق پیشه خوبه.
fahimeh mirzaei
در کنار خوندن کتاب،فیلمشم ببینید،خالی از لطف نیست.قسمت دومشم زیباست
m.sh
کتاب سرگرم کننده و جالبی بود.
fariba
کتابش عالی و فیلمش افتضاح بود! من که فیلمش رو بعد خوندن کتاب دیدم، واقعا تو ذوقم خورد، نمیدونم چرا بعضیا به فیلمش رای بهتری دادن! اخه بیشتر اتفاقات مهم توی فیلم نبود و کارگردان و تهیه‌کننده و بقیه عوامل دورهم نشسته بودن و یه فیلمی دورهم( با کم ترین خرج) ساختن که واقعا چرت و پرت بود! از فیلمش بدتر بازیگراش بودن که خیییلی یخ بودن همه😒😒حالم از هرچی فیلم و بازیگر و کارگردانه، بهم خورد، واقعا آبروی هرچی فیلم و سینماس بردن!
Emma
من کتاب اصلیش، فایل صوتی شو گوش دادم و به نظرم کتاب جالب و قشنگی بود 👍🏻
n re
من زیاد دوسش نداشتم به نظرم خیلی بچگانه بود فقط میخواستم بدونم در نهایت لاراجین چه تصمیمی واسه زندگیش میگیره
keep
رمان تینیجری با ایده ی جدید که کشش لازم رو برای اینکه تاتهش بخونید داره... و خنده دار بود یه جاهاییش که حالمو خوب می‌کرد و از مشکلات و دغدغه های زندگی جدات می‌کرد...
کاربر ۱۹۰۳۵۳۹
کتاب ساده و خوش خوانی بود.یک داستان سر راست که البته بیشتر برای نوجوانان و جوانان نوشته شده.اما خواندنش خالی از لطف نیست.سرگرم کننده است.

حجم

۲۸۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲۸۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد