نظرات درباره کتاب تیپ‌شناسی و تحلیل شخصیت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تیپ‌شناسی و تحلیل شخصیت اثر فاطمه الفلاحی

نظرات کاربران درباره کتاب تیپ‌شناسی و تحلیل شخصیت

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۲.۲از ۶ رأی
۲٫۲
(۶)
afra
اگر منظورتان روانشناسی کاربردی(مبحث مورد علاقه بنده) است که متاسفانه دراین زمینه ،گنجینه چندان رنگارنگی (به زبان فارسی) موجود نیست.دیگر انکه؛ اینگونه مباحث غالبا بشکل"مقاله" در سایت های خارجی منتشر می شود.شاید بد نباشد اگر سایت طاقچه ، بخشی را نیز به مقالات روزآمد (در زمینه های مختلف) اختصاص دهد.
کاربر 4825164
من فکر کردم انواع تیپ شخصیت های موجود رو تحلیل میکنه . این یه چیز دیگست
arash kamangir
درود فکر کردم شبیه کتاب قیافه شناسی نوشته جان هستون هستش.
عباس
بیشتر بدرد مجلات زرد میخوره
ESOVAY
دانش روانشناسی نیازی به اخذ تائیدیه از فلاسفه و اهل منطق ندارد. البته این شیوه از نقد، بی سابقه نیست اما رویکرد محبوبی (دست کم در بین اهل علم) بشمار نمی آ ید. چنان است که گوئی نظریات "داروین" را با ابزار فلسفه به چهار میخ کشند.مضافا بر اینکه هر آنچه انسان ها باور دارند الزاما "منطق" نیست. مبحث ارتباط بین "فرم "و "محتوی" نیز ربطی به منطق ندارد. این مبحث در حوزه اختیارات روانشناسی ارتباطات است.دست بر قضا منطق این کتاب بسیار موفقیت امیز بوده است چه انکه به اسنتاد استقبال بعمل امده از کتاب می توان مطمئن شد که نویسنده کتاب به هدف مقدماتی خود یعنی برقراری ارتباط با ذهن مخاطب دست یافته است. -مترجم
محمدپویا
روانشناسی از بطن فلسفه متولد شده و جالبه بدونین علم روانشناسی دارای دو پایه تاریخی و اطلاعاتی ست که شامل فلسفه و زیست‌شناسی میشود...فلسفه حوزه‌ای است که سعی دارد به یکسری از پرسش های موجود در مورد انسان پاسخ دهد. علاوه بر این طرح بسیاری از پرسش‌هایی که هم اکنون در حوزه روانشناسی مطرح هستند، بر عهده‌ی فلسفه بود از جمله این پرسش ها رابطه «ذهن-بدن» بود که در واقع شکل جدید آن با بحث هایی که با موضوع «مغز-رفتار» میشود، نام روانشناسی بخود گرفته است. متشکرم.
K1
میتونید چند کتاب جالبروانشناسی پیشنهاد کنید چیزی که با افکارت بازی کنه
K1
تا حدود زیادی برای خوندن این کتاب قانع شدم
erfanyar
منطق کتاب نا امید کننده است

حجم

۳۶۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۳۶۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد