نظرات درباره کتاب چرا شیعه‌ام؟ (رهنما ۱۲۹) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب چرا شیعه‌ام؟ (رهنما ۱۲۹) اثر حمیدرضا شاکرین

نظرات کاربران درباره کتاب چرا شیعه‌ام؟ (رهنما ۱۲۹)

امتیاز:
۴.۲از ۱۴ رأی
۴٫۲
(۱۴)
میترا لواسانی
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ برخی از دلایل قرآنی امامت و مرجعیت دینی سیاسی اهل بیت(ع) عبارتند از آیه ولایت(مائده 55)آیات تبلیغ (مائده 67 )و اکمال( مائده 3) آیه تطهیر (احزاب 33)آیه اولی الامر(نساء 59) و دهها آیه دیگر در شأن وفضیلت اهل بیت (ع)یا در بیان جایگاه امامت و مبدأ مشروعیت آن نازل شده و در میان آیات مرتبط با فضائل اهل بیت هم از همه مهمتر آیه مباهله( آل عمران 61) است که امیرالمومنین علی(ع) را نفس نبی اکرم(ص) خوانده برخی دلایل روایی که شیعه در اثبات ولایت اهل بیت بویژه امیرالمومنین علی( ع )استناد میکنند عبارتند از حدیث غدیر,حدیث ولایت, حدیث منزلت, حدیث وصایت, حدیث خلافت, حدیث ثقلین حدیث سفینه, حدیث امان و دهها حدیث دیگر متن تمام حدیث ها در پاورقی نوشته شده و منابعش هم معرفی شده لازمه تمام کتاب را بخونید چون خیلی خوب دلایل اینکه چرا شیعه ام را توضیح داده و کتابهای خوبی هم در پاورقی ها معرفی کرده نظر پرفسور لگنهاوزن را در ص49 + پاورقی که منبع کتاب را معرفی کرده هم جالب بود. به شیعه بودنم افتخار میکنم.
ya mahdi
من این کتاب رو مطالعه کردم،مختصر و مفید و با سند بود،در کل کتاب عالیه؛به نظر من اگر که همه بخونن به شیعه بودن خودشون افتخار خواهند کرد.
آسمان دار
راستش یاد کتاب دین و زندگی دبیرستان افتادم... چقدر رو مخ بود.خب یه خورده متن رو روون‌تر بنویسید آدم بشینه بخونه اگه دنبال کتاب مذهبی خوب هستین که چهار تا چیز یاد بگیرین کیمیاگر رو بخونین.یه داستان واقعیه با متن عالی
آزاد اندیش
کتاب خیلی خوبی هست؛ کوتاه روان مستند نویسنده عالم و انصافا دقیق
کاربر 2087168
خوب

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد