نظرات درباره کتاب خواهرزاده جادوگر (ماجراهای نارنیا، جلد اول) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب خواهرزاده جادوگر (ماجراهای نارنیا، جلد اول) اثر سی.اس لوئیس

نظرات کاربران درباره کتاب خواهرزاده جادوگر (ماجراهای نارنیا، جلد اول)

نویسنده:سی.اس لوئیس
امتیاز:
۴.۲از ۳۸ رأی
۴٫۲
(۳۸)
pejmannavi
مجموعه نارنیا برای کودکان و نوجوانان عالیه. من دارم برای پسر ده ساله ام میخونمش. هر دومون لذت میبریم. به جلد پنجم رسیدیم. جایی میخوندم که لوییس آته ایست بوده و جایی موقع بحث با دوستش تالکین به خدا ایمان میاره. کتاباش سرشار از استعاره هایی به کتاب مقدسه. قصه پیدایش نارنیا در این کتاب کاملا شبیه کتاب آفرینشه. البته نه به شکلی که یه کودک بفهمه. ولی روشش میتونه الهام بخش این داستان نویسهای مذهبی خودمون باشه که مفاهیم مذهبی رو اونقدر بد توو کتابهای قصه میارن که توو ذوق میزنه. توی کتاب سوم که انسانهای بد قصه شبیه اعراب و ترکها و آدمهای خوب شبیه اروپاییها توصیف میشن. با این همه داستانها شیرین و لذتبخش هستن و پر از مفاهیم خوب اخلاقی. با خیال راحت برای بچه ها بخرید. البته این رو هم بگم که من نسخه انتشارات قدیانی رو نخوندم ولی قدیانی معمولا کاراش خوبه.
pejmannavi
متاسفانه یادم نیست. من همه کتابها رو بصورت فایلهای دانلود شده داشتم که حتی بعضی از جلدهای کتاب مجددا تایپ شده بود. یادم هم نیست از کجا دانلودش کرده بودم.
کاربر ۴۱۳۲۳۰۸
چ انتشاراتیو خوندین؟ هرمس؟
سروش بخشی
کتابی بسیار عالی... سی. اس. لوئیس (نویسنده کتاب) داستان را به گونه ای روایت میکند که انگار خودش آنجا بوده و همه چیز را از نزدیک دیده و با شخصیت های کتاب مراوده و گفت و گو داشته است و این برای من جذاب بود.
Andia
بین انتشارات قدیانی و هرمس موندم کدومش ترجمه نارنیاش بهتره؟؟
DT
هرمس بهتره ولی این به معنی بد بودن ترجمه قدیانی نیست.
mojtaba rabiei
قشنگ بود خیلی خوشم اومد. الانم بی صبرانه منتظر فیلمشم. چون ساخته شده و فعلا فقط تیزرش اومده بیرون.
mojtaba rabiei
نه من تیزر فیلم این کتاب رو دارم
نرگس پاليزدار
من یک تیزر درباره ی فیلم جدید این کتاب ها دیدم و در مورد صندلی نقره ای است
کاربر ۱۵۵۲۵۹۲
اسمش چیست ؟؟
امیر رضا
سلام نمی شه گفت که کتاب واقعا خیلی جالبی است نسبت به ۶ کتاب دیگر اما به نوبه خود جالب است . این مجموعه کتاب ها در واقع درحال پیام رسانی خاصی از برخی اعتقادات موعود گرانه است که خواننده به تدریج با آنها آشنا میشود . ولی از هه این موارد گذشته به عنوان کتابی برای مقدمه شروع داستان ها مناسب و جزابی است .
mina
کتاب جذاب افسانه نارنیا که برای علاقه مندان به این ژانر خیلی توصیه میشه ، مخصوصا نوجوون ها . داستان جالبی داره اما فکر می‌کنم فصل اولش به اون قدرت نبود اما باز هم جالب و دوست داشتنی بود . ماجرا در فصل اول اینطوره که پلی و دیگوری با کنجکاوی هایی که انجام می دن از یکی از راز های دایی اندرو آگاه می شن و این باعث شروع شدن یک ماجراجویی می شه همینطور در ادامه با یک شخصیت منفی که ساحره هست رو به رو می شن و اتفاقات جالبی رو طی می کنن .
📔دختر کتاب خوان📑👸🏻
این کتاب خیلی خوب بود من که کامل نتونستم بخونم آخه نمونه گرفتم اما همینقدر هم که خوندم عالی بود
گندم
خیلی قشنگه
کاربر ۲۴۰۰۷۰۴
کشتی سپیده پیما✨💚
وحید
داستان‌های فانتزی دریچه‌های نوینی بر تخیل انسان باز می‌کنند و برای لحظاتی او را به دنیایی ورای روزمرگی‌های این جهان می‌کشند. داستان شیرین و جذابی بود. البته شخصیت‌پردازی ابتدای داستان خوب نبود. خواننده قبل از آشنایی نسبی با دو قهرمان داستان، به داخل ماجراها پرتاب می‌شود. عکس‌العمل‌های دو کودک به حوادث عجیب می‌توانست بهتر پرداخته شود. اگر علاقه‌مند به این سبک داستان‌ها هستید، کتاب «داستان بی‌پایان» از «میکاییل انده» را که نشر چشمه به چاپ رسانده توصیه می‌کنم. بسیار پخته‌تر و جذاب‌تر از این کتاب است. صحنه‌ای مانند صحنه‌ی آفرینش نارنیا به شکلی زیباتر در آن کتاب آمده. (نمی‌دانم کدام نویسنده از روی دست دیگری تقلب کرده! 😁)
bookaviz
نارنیا اون کتابیه که بدلیل تعاریفی که ازش شنیدیم و فیلمای خاطره انگیزش هممون میخوایم یه روزی بخونیمش کتاب قشنگ بود اما شخصیت پردازی دلچسبی نداشت و همینطورم فک میکنم بخاطر اون حالت ساده ای که داشت فانتزی خونایی که کتابای قوی تری خوندن ازش لذت نبرن پ ن: من خودم دوسش داشتم و برام در حد ۳.۵ ستاره هستش🌱❤️
Setayes writer
کتاب موضوع زیبایی داشت. ولی متنش یک مقدار سنگین بود. در کل معرکه بود‌.
پارمیدا
تا صفحه ۲۶۰ خیلی خوب بود بعدش خیلی کش دار شده جلدای دیگشو نمیخونم قطعا خیلی در مورد همه چی توضیح داده شده
nadia92
اولین کتاب فانتزی که خوندم.بچه که بودم از شبکه دو میدیمش.وقتی فهمیدم کتاب داره دوست داشتم بخونمش
خورشید
من از این مجموعه وقتی نوجوان بودم جلد های ۲،۳،۴،۵ خوندم ولی این جلد اول تا حالا نخوندم اما همون جلدها داستان بسیار شیرینی دارن و آدم لذت می‌بره
alaa
عالی بود

حجم

۹۷۰٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۹۷۰٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
۴۸,۰۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد