نظرات درباره کتاب انسان ۲۵۰ ساله (حلقه دوم) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب انسان ۲۵۰ ساله (حلقه دوم) اثر مؤسسه ایمان جهادی صهبا

نظرات کاربران درباره کتاب انسان ۲۵۰ ساله (حلقه دوم)

۴٫۵
(۶۷۸)
معین
عنوان کتاب خیلی متناسب و گویاست.... البته شاید بعضی از موارد مطرح شده در کتاب رو قبلا هم شنیده باشیم اما اینجا بیشتر به بررسی تحلیلی این دوران تاریخ پرداخته شده نه فقط تاریخ صِرف. باعث افتخار منه ایرانیه که انسانی با چنین درک بالا و مسلط بر تاریخ رهبر ماست.
کاربر 3026880
کتاب بسیار مفیدی است سایه رهبری مستدام باد🌷
کاربر 7529609
بررسی کتاب انسان 250ساله توجه به استراتژی معصومین علیهم السلام است که کاملا نشان می‌دهد اقدامات امامان معصوم از در خط حضرت پیامبر اکرم در حرکت بوده است و تنها زمان و مکان است که باید مورد توجه پیروان واقعی معصومین علیهم السلام بدرستی تحلیل بکنند و تنظیم استراتژی بکنند واز روش آینده پژوهی بهره برداری نمایند
کاربر ۳۲۲۷۲۷۰
جانم فدای رهبر
فرزانه
واقعا عالی بود. از سطر سطر کتاب هم لذت بردم و هم کلی چیز یاد گرفتم. تحلیل و بررسی ها دقیق و به جا بود. بی شک سیدعلی حسینی خامنه ای حفظه الله یکی از نابغه های زمان هستن. ای کاش حلقه سوم رو هم قرار بدین. ممنووووون❤️
کتاب باز
ایکاش نسخه خلاصه ی این کتاب هم بنویسن و تدوین کنن.
می‌نویسم عشق...
کتاب سه حلقه داره نه سه جلد، هر حلقه نسبت به بعدی مفصل‌تر و دانشی‌تره. اسم هر سه حلقه یکیه: انسان ۲۵۰ ساله. اولوهمبن حلقه دوم منتشر شده. بعد حلقه سوم اومد. حلقه اول مخصوص نوجوانان و جوانانه که هنوز منتشر نشده.
محمد
اسم جلد اول چیه من هرچی سرچ کردم همین حلقه دوم رو اورد
Omid H
جزو بهترین و تاثرگذارترین کتاب های زندگیم
کتاب باز
ایکاش برای اینکه همه استفاده کنن نسخه ی خلاصه این کتاب هم قرار بدن تا اونایی که وقتشون هم کمه بتونن استفاده کنن جالبه بدونید رهبر انقلاب هم با نسخه ی خلاصه نوشتن از کتابا موافقه.
فائزه خانوم
نسخه چاپیشو خوندم. خیلی برام جذابه که آقا ائمه رو ۱ انسان واحد میدونن که ۲۵۰ سال عمر این انسان بوده، یه جایی سکوت کرده، یه جایی صلح کرده، یه جایی قیام کرده، یه وقت عبادت کرده، یه وقت کار علمی و تربیت شاگرد کرده، یه وقت زندانی شده، یه مدتی رو تبعید شده، یه مدتی هم محاصره نظامی شده و در آخر غایب شده. برداشتی که من از کتاب داشتم و طبق نظر استاد علی غلامی، این بود که این انسان واحد هر مقطعی از زندگیش یه تصمیم گرفته و عمل کرده که همشون درسته و مثلا اگر جای امام علی و امام کاظم رو عوض کنیم، باز امام کاظم همون سکوت امام علی رو میکنن، یا اگر جای امام حسن و امام حسین عوض بشه، امام حسن قیام میکنن. این یعنی هدف واحد، تصمیم واحد، مسیر واحد. یعنی انسان ۲۵۰ ساله
مرداد ۶۵
بهترین نظری که درباره این کتاب خوندم،احسنت به شما
ebrahimy
ممنون از نظرتون
A
واقعا نظر عالی بود🙏🙏
mohamad.kamali
کتاب به صورت جامع و در عین حال کلی درباره ۱۴ معصوم صحبت کرده و برای آشنایی ابتدایی با ائمه خیلی خوبه. ولی برای دریافت جزئیات باید بعد از مطالعه این کتاب، کتاب‌های دیگه خونده بشه. در کل لحن صحبت آقا جذب‌کننده‌اس حتی به شکل متن. خداقوت به گردآورنده این اثر.
مجید مهدی پور
حلقه سوم رو مطالعه کنید، عالیست
mhmd.azami
پیشنهاد عالی برای کسایی که زندگی امامان رو نمیدونن
صیانه
بهترین منبع برای مطالعه تاریخ اسلام از دید کلی
Hadith
عالیه، اینکه به زبان عامیانه هست و جمله بندی سخت و چکشی نیست بهترش هم کرده. می خونم انگار رهبر داره برام می خونه😊
mohmmadreza
من نسخه چاپی کتاب و خوندم فوق العادست‌ حتما بخونید‌،بهترین کتابی بود که خوندم. عالی👌👌👌
طاها
منم
دلتنگِ ماه
نسخه چاپی کتاب رو مطالعه کردم،با زبانی بسیار نرم و روان مطالب بیان شده است،با اینکه ظاهرا کتاب قطور است ولی خیلی سریع پیش می رود و خسته کننده نیست،هرچند در بعضی از فصول باید کمی با فکر و تامل ادامه دهید مخصوصا زمانی که مظلومیت ائمه ع را بیان می کند و جایی که باید متوجه وظیفه ی خودمان شویم. پیشنهاد می کنم حتما مطالعه بفرمائید.
کاربر ۳۲۰۳۰۰۵
چرا نوشته تعداد صفحاتد۴۰۲ ولی وقتی خریدم دویست و خرده ای بود؟
amii._.r
👏👏
صدرا
خیلی خوب بود.
کیمیا
اگه میخواین بجای کتاب درسی های مدرسه، تو یه کتاب جمع و جور زندگی اماما رو بشناسید این کتاب خیلییی مناسبه🌱🌱🌱
شهـــ گمنام ــــید
من عاشق اسم کتاب شدم بسیار هوشمندانه است 👌
MAHDI
خود کتاب رو هم بخونید، هوشمندانه‌اس.
امیری حسین
تا حالا دوبار خوندمش. تازگی مطالب:٢٠ قدرت تحلیل:٢٠ شیوه ی تاریخی:١۶ قطعا قطعا قطعا ذهنیتتون رو نسبت به زندگانی اهل بیت و سیاست امامان معصوم عوض میکنه. من شخصا در سه قسمت "امام سجاد"و"امام صادق"و "امام کاظم"علیهم السلام بسیااااار شوکه شدم.
کامکار
بزرگوار عطش پرواز حلقه اول هنوز نیومده وزندگی اهل بیت رو در حد نوجوانان و کودکان بیان کرده و حلقه دوم برای درک عموم هستش و حلقه سوم تخصیص تر وارد میشه
مجید مهدی پور
کتاب حلقه سوم اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه کتاب عرضه شده. واقعاً عالیه... تحلیل‌هایی که در شناخت جامعه دوران ائمه اطهار میده بسیار آموزنده است
|قافیه باران|
ابتدا به ساکن عنوان کتاب نظرم رو جلب کرد که منطقی و هوشمندانه است ، [در کتاب "سیری در سیره ائمه اطهار " هم در خلال مطالب این اصطلاح رو دیدم]. این کتاب بیانات رهبری در محوریت سیاسی_مبارزاتی زندگی ائمه هست ،پانزده فصله که درمورد پیامبر گرامی و حضرت زهرا هم مطالبی رو شامل میشه....با فونتی که من مطالعه کردم ۷۷۰صفحه بود ، در طول مطالعه نکات رو علامت گذاری کنید تا در پایان یک مرور کلی و سریع بتونید داشته باشید ‌.‌.. یه نکته هم اینکه در مقدمه کتاب درمورد حلقه های اول و سوم توضیح داده شده ، اینطور نیست که بدون مطالعه اونها نتونید از این کتاب استفاده کنید بنابراین پیشنهاد به مطالعه میشود که بیانات رهبر معظم لطف دیگری دارد!
| قافیه باران |
سلام. ممنونم از اطلاع . 🌻🌻🌻
مجید مهدی پور
با سلام حلقه سوم اردیبهشت امسال توی نمایشگاه اومد. آن هم تماما از بیانات آقاست. من خواندنش. ۸۹۶ صفحه قطع وزیری. واقعاً زیباست و تحلیل‌هایی که داره عالیه. به خصوص در زمینه شناخت جامعه دوران ائمه.
| قافیه باران |
🙏
صادق
اگر امکانش هست،حلقه سوم این کتاب رو هم قرار بدید برای استفاده...الان هیچکدوم از کتابفروشی ها تا مدت نامعلومی ثبت سفارش ندارن
mobniki
فرق بین حلقه ها چیه؟اول باید حلقه اول رو خوند؟بعد بعدیارو؟میشه یه توضیح راجب حلقه ها بدید؟
seyedmohammad sadeghi
کتاب متن ثقیلی نداره میشه مثل داستان خوند و رد شد... و یا میشه فکر کرد و غرق شد. به شخصه بخش حضرت فاطمه برام خیلی جالب بود. پیشنهادم اینه که با هر اندیشه سیاسی بخونیدش.
کاربر ۱۵۳۶۳۲۵
در کل کتاب خوبی بود و جهت زندگی امامان(ع) را روشن می‌ساخت و یک پیوستگی میان زندگی هر یک از این بزرگواران را نشان می‌داد.
⬛ INFINITE ⬜
معرکه ترین کتابی که درباره ائمه خوندم بدون شک انسان 250 ساله است. حتی اگر از نویسنده کتاب چشم پوشی کنیم.
MohammadX139
کتابو حتما باید بخونید تا بدونید ائمه به هیچ وجه انسان های گوشه گیری نبودن.و همواره در مسیر رسالت الهی مجاهدت میکردن.اما به شیوه متناسب زمان.و ادامه راه این رسالت بر عهده ماست‌.

حجم

۳۹۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۲ صفحه

حجم

۳۹۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد