نظرات درباره کتاب جنگ یا صلح: پاسخ به پیام نهضت آزادی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب جنگ یا صلح: پاسخ به پیام نهضت آزادی اثر علی صفایی حائری

نظرات کاربران درباره کتاب جنگ یا صلح: پاسخ به پیام نهضت آزادی

۴٫۵
(۴)
MSadra
فکر نکنید صرفا تاریخه،تاریخ گذشته آیینه ای برای وضع امروزمونه
sahar
برای کسی که به مطالعه تاریخ معاصر ایران و اتفاقات پس از انقلاب علاقه داشته باشه و بخواد منصفانه و دور از جهت‌گیری‌های پیشینی نظر بده مهمه که روایت تمام طرف‌های درگیر در اتفاقات رو بررسی کنه. از این جهت حتی در صورت مخالف با نظرات نویسنده مطالعه این کتاب مفیده.
Rara,the real snowwhite
حس میکنم زاویه نگاه این نویسنده کلا با شهید مطهری فاصله داره🤔 از آثار ایشون خیلی نخوندم ولی از اونجاییکه با کتابهای شهید مطهری آشنا هستم به نظرم متفاوت هستند. مثلا نگاه شهید مطهری و ایشون نسبت به مسئله انتظار موعود کلا متفاوته به نظرم. نمیدونم کدوم نگاه اسلامی تره. احتیاج دارم یه نفر عالم کتاب های ایشون رو برام تحلیل کنه. یکم برام عجیب و سخته بعضی جاهاش، برعکس قلم شهید مطهری که بسیار روان و ساده هست.
حسین
از حضرت آقای حائری شیرازی نقل کردند که علی صفایی حائری محتوای شهید مطهری را دارد و هم قلم شریعتی را . یعنی هم قالب در حد خوبی است و هم محتوا عالی ست . منتهی باید مقداری با ادبیات ایشون آشنا بشید بعد شروع به خوندن‌کتاب هاشون کنید . یا علی
MSadra
خب ممکنه دیدگاه دو متفکر نسبت به یک موضوع متفاوت باشه. اگه احساس کردین زبونشون یخورده گنگ و متفاوت بود، پیشنهاد می کنم اول کتاب حرکت از این نویسنده رو بخونید تا با ادبیاتش آشنا بشید.

حجم

۴۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۴۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد