نظرات کتاب لئوناردو داوینچی (مجموعه‌ی تاریخ برای نوجوانان ۴)
کتاب لئوناردو داوینچی (مجموعه‌ی تاریخ برای نوجوانان ۴) اثر پیتر آمی

کتاب لئوناردو داوینچی (مجموعه‌ی تاریخ برای نوجوانان ۴)

نظرات کاربران

کاربر ۱۶۵۸۶۵۹
کتاب زیبا ولی سرشار از غلط های املایی به حدی که فراموش میکنید که اصلا چی داشتید می خوندید بدون استثنا هر صفحه که می خونید حتما یا یه جمله رو دوبار نوشته یا چندین حرف رو جا انداخته
البرز داوطلب
چقدر غلط املایی داره .
آتوسا
من از نسخه دیجیتالش اطلاعی ندارم و چاپی‌ش رو خوندم اما عالی و پرجاذبه بود و تمام مدت منو میخکوب نگه داشت‌.کتاب ابدا به شیوه‌‌ی رایج زندگینامه‌های بزرگان نوشته نشده و بیشتر تصویری که از داوینچی میده، انسانیه تا اساطیری.کاملا پیشنهاد میکنم.
aurora
متن جذاب ولی در عین‌حال خلاصه و همراه با اشاره به موضوعاتی که کمتر در منابع دیگر بیان شده. کتاب نه تنها داستان زندگی داوینچی رو تعریف می‌کنه بلکه با دادن توضیحاتی از شرایط آن زمان و نقل‌قول از افرادی که داوینچی رو می‌شناختند و خود داوینچی فرصت درک هرچه بیشتر این شخص رو ممکن می‌کنه. 🔺️حیف که تایپ بسیار ضعیف بود،تقریبا به ازای هر صفحه یک غلط تایپی پیدا می‌کنید که بعضا باعث میشه معنی جمله نامفهوم یا ناتمام بمونه. انگار تایپیست حتی یکبار هم از روی چیزی که تایپ کرده نخونده،چه برسه به اینکه ویراستاری شده باشه. به هیچ عنوان قابل قبول نیست کیفیت کار. اولین کامنتی که به این موضوع اشاره کرده برای سال ۱۳۹۹ هست ولی طاقچه هنوز تا نزدیک پایان ۱۴۰۲ اصلاحی انجام نداده. در کل کتاب جذابیه ولی پیشنهاد می‌کنم نسخه‌ی چاپی رو بخونید.

حجم

۵۱۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۵۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۵۱۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۵۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد