نظرات درباره کتاب موفق سازها و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب موفق سازها اثر درک تامسون

نظرات کاربران درباره کتاب موفق سازها

۴٫۰
(۲۵)
میثم
ترجمه کتاب موفق و پرفروش HIT Makers هست. خلاصه کتاب از پادکست بی پلاس بگیرین که خیلی شنیدنی است و تو تصمیم تون واسه ادامه کتاب یا نه موثر است
MAHDI
سیر تحقیقاتی نویسنده واقعا خوب بود و قانعم کرد.این که از هر طیف محصولی در بررسی هاش بود هم نکته خیلی جالبی بود.در کل توقع این همه ریزبینی رو از کتاب نداشتم.یه مدت واقعا درگیرش شدم.
ghasem.t
نظریه های آشنا اما جالب در مورد موفق شدن یه محصول به خصوص موسیقی و فیلم ارائه شده. پایه کتاب بر اینه که یه ایده موفق یه ایده آشنا ولی خلاقانه است به علاوه یک سری عوامل دیگه. موفقیت خود کتابم مرهون همین نظریه است چیزهای آشنایی رو به شکل متفاوتی ارائه کرده. در کل دلنشین و دوستداشتنی اگر به کتاب هایی که با مثال ها و داستان ها یه چیزی رو توضیح میدن علاقه دارید احتمالا دوستش داشته باشید.
the Wittral
فعلا مقدمه مطالعه شده، خداحافظ عبارات «به خود ایمان داشته باشید» و «محصولی متفاوت خلق کنید»؛ با یه کتاب واقعی، جالب و کاربردی طرف هستیم!!
Hosein
اونچه از این کتاب در ذهن من نقش بست به عنوان عاملی برای موفقیت این بود که اگر شما میخواید در سیاست رشد کنید و به مدارج بالا برسید و یا در هر زمینه دیگه ای، باید وقتی به اطرافتون نگاه میکنید 5 نفر از همون زمینه رو ببینید، مثلا وقتی دنبال سیاست هستید، نباید با اهالی موسیقی زیست کنید و باید 5 نفر دورتون سیاسی و اهل سیاست باشند.
M.S.Rostami
توی بی پلاس باهاش آشنا شدم. خوندمش و ازش یاد گرفتم. مثالهای زیادی داخلش داره که خواننده خسته نمیشه.
Mash
عالی.
حسین مشتری
چرا کتابهای شما فهرست ندارد؟ چرا نمی‌توان به صفحه مشخصی رفت؟ باید حتما یک صفحه یک صفحه جابجا شویم.
وحید
در مجموع کتاب خوبی بود، اما به نظرم تکرارش زیاد بود، دسته‌بندی مطالب‌ش هم می‌تونست بهتر باشه، شاید با نصف همین حجم هم می‌شد مطالب رو رسوند، پیشنهادم اینه که خلاصه‌شو بخونید:)
Green Phoenix
قبل از این کتاب کتاب منحنی خلاقیت رو خونده بودم به نظرم منحنی خلاقیت چکیده و خلاصه شده‌ی این کتابه البته محور اصلی این کتاب در مورد محصولات فرهنگی هستش و جالبه که فرهنگ رو آشوبناک میدونه و از نظریه آشوب هم استفاده کرده و از این جهت کتاب غنی در موضوع (مطالعات فرهنگی) هم میتونه باشه
بلاتریکس لسترنج
قبلا هرکی با مادرش قهر میکرد خواننده میشد الان کتاب موافقیت چاپ میکنه به همه آخرین کلیپ سوریلند رو پیشنهاد میدم ببینین

حجم

۷۹۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۰۴ صفحه

حجم

۷۹۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۰۴ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد