نظرات درباره کتاب دختر استالین (جلد دوم) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دختر استالین (جلد دوم) اثر بیژن  اشتری

نظرات کاربران درباره کتاب دختر استالین (جلد دوم)

۳٫۴
(۳۷)
کتابخوار
اگر بخاطر دنبال کردن مسائل تاریخی دنبال این کتاب میاید جلد اولش کافیه برای خوندن. جلد دوم بیشتر روایت زندگی خود سوتلانا(دختر استالین) بعد از فرارش هست و بیشتر حالت داستانی داره.
کافر
خب اسم کتابم دختر استالینه دیگه
سمیه
لطفا در قیمت تجدیدنظر بفرمایید تا محبوبیت و اعتبار اپلیکیشن شما بالا بره. خیلی ممنون
Mary gholami
جلد اولش جذاب تر بود ولی در کل کتاب خوبی بود
امیرحسین
متاسفانه جملاتی از کتاب حذف شده است و باعث نامفهوم بودن بخش هایی از کتاب شده است، با خواندن کتاب متوجه این موضوع می شوید،بخش پشتبانی طاقچه لطفا مجدد کتاب را بررسی و مشکلات را رفع نماید
FTM_B
اگر این کتاب رو در یک کلمه بخوام وصف کنم، عالی! ترجمه خیلی خوب و روونی داشت، شخصیت پردازی ها بی‌نقص و کامل بود و گاها من حس میکردم جای سوتلانا هستم و تنهایی‌هاش سر دلم سنگینی می‌کرد. چیزی که خیلی برام جذاب بود، این بود که بعضی جاها همپای سوتلانا حس میکردم شیفته مهر و محبت پدرش میشم، و گاها دلم میخواست اونقدر بزنمش که همه دق و دلیم تموم بشه. عکس های وسط کتاب برای من جزو جذاب ترین قسمت های کتاب بود و برای همین توصیه میکنم اگر واقعا مشتاق به خوندنش هستید، نسخه چاپی‌ش رو بخرید. + ناگفته نماند که جلد دوم این کتاب بیش از اینکه حول محور اتفاقات شوروی و مسائل سیاسی اون زمان باشه، درباره‌ی زندگی سوتلانا بعد از فرارش هست و در واقع پایانِ جلد دوم، قصه‌ی زندگی دختر استالین هم به پایان میرسه.
lucifer
دو جلد نوشته شده برای پاسخ به این پرسش که "دختر استالین بودن چگونه است!" و واقعا آخرش به این پرسش، هر کدوم که دووم آوردیم و تا آخرش کتاب رو خوندیم! میتونیم جواب بدیم😊🤦🏻‍♀️ ولی واقعا اون ۲۰ صفحه آخرش فکرش رو نمیکردم انقدر ناراحتم کنه خوندنش پ.ن طنز:خوب شد استالین مرحوم شد و نوه دختریش که میشه همون الگا(کریس)رو ندید 😁که حتی نوه هم از تبار روسی اش متنفره برای علاقه میتونید در نت سرچ کنید
lucifer
دوست داشتم😌بنظرم تسلط کافی نداری رو زبان مادریت،مجدد دوره کن نوشته منو
نیکا پرواز
فک نمیکنید بهتر بود پایان داستان رو توی کامنتتون تعریف نکنید؟؟
Mini
خیلی تعریف این کتاب رو شنیدم،،،فقط قیمت هاش خیلی بالاست!!!
وحید
اصلا قابل مقایسه با جلد اول نیست. ما با زنی روبرو هستیم که صرفا گرفتار یک سری حواشی است. زنی که به دلیل کمبودهای کودکی و جوانی، با دیدن هر مردی عاشقش می‌شود. من این جلد را تا صغحه‌ی یکصد و خورده‌ای خواندم و کتاب برایم کشش و جاذبه نداشت. گویا در حال خواندن زندگی روزمره‌ی عمه‌خانم همسایه‌ات هستی.
کتایون
عالی بود . کتاب رمان تاریخی با استنادات بسیار دقیقا عین یک مقاله علمی قوی بود درعین حال شیوا و گیرایی یک داستان را دارد.
ستاره
جلد اولش که فوق العاده بود الانم دارم جلد دوم را شروع میکنم
نسیم صدفی
بیش از حد طولانی بود وجملات کتاب نیاز به ویرایش دارد اما به هرحال جالب بود
saba
عالی بود ،انقدر داستان گیراست که میشه از اشکالات بی شمار ویرایشی یا نقص های مترجم صرف نظر کرد.
سیدمحمدمیرفصیحی
جلد اول گیرایی بیشتری داشت، جذابیت جلد اول دلیل ادامه کتاب و خواندن جلد دوم بود. با این حال جزئیات فراوان و عجیب زندگی زنی که کمتر از ده سال از مرگش گذشته و مسیر رو به زوالی که بعد از مهاجرتش از سرزمین مادری هم چون ضرباتی متوالی و خرد کننده تحمل کرده دردناک بود. راستش، به نظرم هرکس این کتاب را، یا بهتر بگویم این زندگی پرفراز ونشیب را بخواند تکه ای از زندگی خودش را درآن خواهد دید. شاید برای روح دردمند سوتلانا خبری بدتر از این نباشد که امروز نظر مردم روسیه درباره پدرش همان چیزی نیست که با حقایق تاریخی همسو باشد. استالین امروزه از محبوب ترین چهره های روس هاست.
فرهاد
سرگذشت خواندنی دیکتاتور بزرگ
دکتر علي رستمي ابيوردي
من خواندم و در کتابخانه دارم برای من که قریب ۱۱هزار صفجه کتاب در باره استالین خوانده ام چیز جدیدی نداشت./ر
مهدیه
عالی
بیات
حرف نداره
طاقی
کم بود جن و پری...اینم از طاقچه پرید

حجم

۴۳۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۵ صفحه

حجم

۴۳۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۵ صفحه

قیمت:
۱۴۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد