نظرات درباره کتاب همسایه با بیگانه ها (نقد آثار احمد محمود) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب همسایه با بیگانه ها (نقد آثار احمد محمود) اثر محمد  مفتاحی

نظرات کاربران درباره کتاب همسایه با بیگانه ها (نقد آثار احمد محمود)

نویسنده:محمد مفتاحی
انتشارات:نشر روزگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۲۲ رأی
۲٫۹
(۲۲)
پارسین
احمد محمود یک نویسنده فوق‌العاده است ، من الان دارم کتاب درخت انجیر معابد می خونم یک اثر فوق العاده است ، حتما پیشنهاد می کنم مطالعه کنید.
shokouh
همسایه های احمد محمود بهترین کتابی بود که خوندم و با تمام وجودم درکش کردم شاید چون یه خوزستانی ام و حال و هوای شهر و دیارمو خوندم. الان به این کتاب نظر منفی میدم چون واقعا انصاف نیست کتابی که اجازه نشر نداره نقدش هرچقد هم که به حق باشه چاپ بشه.
کتایون
کتاب جالبی بود .چندین کتاب از احمد محمود نقد و قسمتی از کتابها رو توضیح داده اند . و البته کار علمی میباشد که هم در متن کتاب و هم در پایان به منابع اشاره شده است . ولی مسئله ای که هست هیچکدام از کتابهای احمد محمود در این اپ و دیگر اپهای مجاز نیست .پس نقد آثارش به چه دردی میخورد ؟؟چگونه میشود کتابها را نمیگذارید نقدش را میگذارید . به نظر خواندن نقد کتاب بدون دسترسی به خود کتاب کار بیهوده ای است . من کتاب رو از بینهایت و به شکل سریع خواندم .
majid9899
خوب یکم کتاباش منشورین😂
ali niakooee langerodi
احمد محمود فوق العاده س بخصوص رمان مدار صفر درجه که برگزیده بیست سال ادبیات داستانی در زمان مهاجرانی بود که متاسفانه به دلایلی جایزه به وی داده نشد
کاربر ۹۲۸۶۸۳
رمانهای احمد محمود در سطح رمانهای ایرانی فوق‌العادن. رمان‌خونها حتما بخونند. مثلا همسایه‌ها. و کتاب بعدیش که دنباله همسایه هاست و الان اسمش یادم رفته.
ملیحه
کتاب مفیدی هست، اگر بخواهید بهتر با جناب احمد محمود و آثارش آشنا بشید. خوب و کاربردی است.

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد