نظرات درباره کتاب سیرک سیاه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
۴٫۲
(۱۰)
Elham jannesari
قشنگ بود ولی پایان بندی زیباتری هم میتونست داشته باشه
ف.ن
با قلمِ مهدی رجبی تازه آشنا شدم. سیرکِ سیاه، دارای نگارشی روان، قصه‌ای جالب و پایانی جالب‌تر بود. دوست داشتمش.
تیام
دختری که طی ماجرایی به رفتار ظالمانه صاحب سیرک با حیوانات پی می برد و او را لو می دهد. روند داستان جذاب است و تعلیق به جا مطرح می شود. فقط یکی دو نکته به نظر می آید: پایان باز داستان با روند معمول داستان کودک که نباید پایان باز داشته باشد مغایرت دارد. در آخر معلوم نمی شود که چه اتفاقی برای صاحب سیرک می افتد. نکته دیگر اینکه، چند سال است استفاده از حیوانات در سیرک ها ممنوع شده است. هرچند که واقعیت قبلا وجود داشته است. در مجموع کتاب لذت بخش بود و خواننده را تا آخر نگه می داشت. این سبک کار آقای رجبی را در کتاب ساندویچ ساز مو دم اسبی باف هم که خواندنش را توصیه می کنم، هم دیده بودیم.
هو نعم الامیر
سلام.بسیار کتاب زیبا و اموزنده ای بود. برای سن ۶ تا ۱۰ سال جذابه....حتی برای سن بزرگتر هم میتونه جالب باشه مثلا تا سن ۱۲_۱۳..درکل کتاب خوب و جذاب آموزنده ای بود و به موضوع مهم ولی پرداخته نشده اشاره کرده بود
همچنان خواهم خواند...
به نام خدا کتاب خیلی خوبیست. داستان سیرکی که ظاهر زیبا ولی پشت صحنه‌ای زشت دارد. داستان این که گاهی برای شادی‌ ما، رفاه ما و سرگرمی ما انسان یا موجودات دیگه غمگین می‌شن، زجر می‌کشن، آسیب می‌بینن! داستان اینکه به هر بهایی شاد نشیم، به هر بهایی اجازه ندیم که سرگرممون کنن، به هر بهایی خودمونو به اون راه نزنیم!
دختر کتاب خون
بخوانید

حجم

۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد