نظرات کتاب حکمت‌نامه‌ی پارسیان
کتاب حکمت‌نامه‌ی پارسیان اثر علیرضا سبحانی‌نسب

کتاب حکمت‌نامه‌ی پارسیان

نظرات کاربران

فرامرز
خوبیه و اتفاقا معلومه که زحمت زیادی روش کشیدن ولی ای‌کاش فهرست اجمالی کتاب رو درست میزاشتن که بتونیم صفحات رو راحت تر پیدا کنیم، نکته‌ی بعد اینه که قیمت این کتاب با این هیبت در سال ٨۵ فقط ٧۵٠٠ تومن بوده، فقط خواستم یه تشکر از دولتمردان مقتدر و تمام دست‌اندرکاران بابت تموم زحماتشون برای گرون کردن اقلام بکنم. پ.ن: میگن از کسی بترس که پناهی جز خدا نداره، ولی من میگم بترس از کسی که از خدا نمی‌ترسه(چون هر کاری ممکن هست بکنه)
0
Medisa
خیلی کتاب وزین و کارشده و با اصالتی هست. معلومه روش خیلی زحمت و شب بیداری کشیده شده. دایره المعارف هستش یعنی برای موقعیتی که نیاز دارید ، بهش مراجعه کنید. چون ٨٠٠ صفحه ی ریز خط است. برای علاقمندان فرهنگ و ادب اسلامی- ایرانی بسیار عالیه و توصیه میشود. منابع و رفرنس ها همه داده شده اند و کتابیه که به علم ادم اضافه می‌کند. من پادکست هایی گوش میدم درباره پرسنال دیولوپمنت، مثلا کارهای اقای بندری یا خدابنده، بعد که احادیث و سخن حکیمان و شاعران ایرانی رو اینجا میخونی میبینی بخشی از اونچه غرب جدیدا مدون کرده و بصورت علم بیرون میده، مبتلا به گذشتگان ما هم بوده و براش چاره دادن. مثلا در زمینه تغییر خود،ترسهای ذهنی مون و .... /اپدیت: بعد مقداری مطالعه دیدم که مدخل هاش کامل نیست و خودشون هم توی مقدمه گفتن. /پیشنهاد: کاش نسخه اش غیر پی دی اف بود که قابلیت جستجوی کلمات داشت.
هر کی هستم به تو چه
چسیدم تو این کتاب من فکر کردم این صوتی.
عشق کتاااااب
خیلی خوبه من نسخه چاپیشو دارم برای هر لغت یا صفت کلی ضرب المثل داره و طبق شرایط میتونید استفاده کنید من دنبال همچین کتاب بودم و خریدم که کلا داشته باشم

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۷۵۹ صفحه

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۷۵۹ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد