نظرات درباره کتاب روش های تدبر سوره ای؛ آموزش روش های تدبر در قرآن (۴) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب روش های تدبر سوره ای؛ آموزش روش های تدبر در قرآن (۴) اثر احمدرضا اخوت

نظرات کاربران درباره کتاب روش های تدبر سوره ای؛ آموزش روش های تدبر در قرآن (۴)

۴٫۱
(۱۵)
محمدهادی
ب.خدا نویسنده را خیر بده که این کتاب هارا نوشت و موجب درک بهتر ما از آیات قرآن شد
مانا
من دوره تدبر را نزد استاد صبوحی گذراندم. سحاهان جام صبوحی از قرآن را نوشیدم. بسیار لذت بخش و روحانی. درک کلمات قرآن است.
زنگی آبادیان
سلام کتاب خوبیه. راجب به محتوا باید بگم که تعدادی سوره رو انتخاب و دسته بندی موضوعی و ترتیبی میکنند و بعد رابطه هارو مشخص میکنند و هدف و غرض رو بیان میکنند و...... و واقعا باعث درک بهتر قرآن میشه و میتونه آدمی رو غرق خودش کنه! فقط گفتید ۶۸ تومان نسخه چاپی در حالی که جاهای دیگه ۱۰۰ خوردی و خود نشر ۹۲ تومان میده به نظرم خوبه که این جور کتاب هارو قیمتی بدیم که بقیه بتونن بهره ببرن! در کل برای من کارامد بود و شیرین بخاطر اینکه در کنار این کتاب استاد خوبی داریم! علت اینکه ۵ ستاره ندادم این بود که فونت و رنگ فونتش من را راضی نکرد!
عادیات
خدا می‌داند ورسولش که چقدر این دوره های تدبر بی‌نظیر است این کتاب ۴ کتاب دوره است عاشقان قرآن را دعوت به گذراندن این دوره میکنم زندگی شما عوض می شود
کاربر ۲۸۰۰۶۹۵
انصافا پی دی اف رو رایگان کنید
Ah_o_mah
واقعا و ای کاش... من الان یه درسش رو برای پروژه پایان دوره لازم دارم، از هیچ جایی هم نتونستم پی در اف رو پیدا کنم، فقط اینجا بود که این هم باید حداقل یک سوم پول کتاب رو بپردازم، در حالی که ترم بعدی که میخوام این دوره رو بگذرونم این کتاب حتما تهیه میکنم، و اون موقع دیگه این پی دی اف به دردم نمیخوره.

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد