نظرات کتاب کم عمق‌ ها
کتاب کم عمق‌ ها اثر نیکلاس کار

کتاب کم عمق‌ ها

نویسنده:نیکلاس کار
امتیاز:
۴.۲از ۶۰ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

پیام
سلام، ضمن تشکر همیشگی از اپلیکیشن بی‌نظیر و محبوب طاقچه، من یک پیشنهاد سازنده کوچک دارم. طاقچه قسمتی دارد به نام «امروز برای شما» که براساس سلائق هر عضوی کتاب‌هایی را پیشنهاد می‌کند. این یعنی طاقچه با الگوریتم‌هایی بر اساس سایر خریدهای عضو، علاقه‌مندی او را حدس می‌زند و باز این به معنی است که طاقچه می‌داند هر عضوی قبلا چه کتابهایی خریده است. اما این کار خوب طاقچه یک اشکال کوچک دارد، امروز این کتاب را به من پیشنهاد داده بود در حالیکه من قبلا این کتاب را با ترجمه آقای «محمود حبیبی» نشر گمان خریده بودم و اگر کمی دقت نمی‌کردم، با توجه به عنوان متفاوت کتاب، آن را مجدداً می‌خریدم! کاش الگوریتم طوری اصلاح شود که کتاب‌های قبلا خریداری شده، مجدد پیشنهاد داده نشود، ممکن است چون انتشارات متفاوت است این کار کمی سخت باشد، اما در دنیای نرم‌افزارنویسی و بانک‌های اطلاعاتی با وجود امکان دسته‌بندی‌های مختلف، این کار شدنی است. چون طاقچه اپلیکیشن بسیار قوی و خوبی است، توقعات ما هم از آن زیاد و ایده‌ال است. خیلی ممنون باب اپلیکیشن بی‌نظیر طاقچه. 🌹⁦♥️⁩
Alan Brando
ولی مشکل دیگه این قسمت پیشنهادهایی برای شما اینه که برای من چندتا کتاب گذاشته ولی چندماهه که عوض نمیشن و اگه بشن دوباره تکراری میاد و خیلی حال آدم میگیره.
MSadra
به شخصه وقتی که کتابی رو خوندم،دیدن ترجمه های دیگش هم واسم مهمه بخصوص اگه ترجمه ضعف های مهمی هم داشته باشه
محمد شریعتی
پیشنهادات رو باید در قسمت «تماس با ما» داد، نه در قسمت نظرات کتاب‌ها!
joe more
این که با تمام کردن هر کتابی زندگی جدید با دیدگاهی متفاوت از قبل از آن را تجربه خواهیم کرد امری اجتناب ناپذیر است. ولی نیکلاس کار با بینش قوی نسبت به فناوری و تاثیرش در نحوه تفکر ما تاثیری شگرف بر دیدگاه ما به اینترنت و فناوری می‌گزارد، از تاثیرات ساعت بر نحوه‌ی تفکر ما گرفته تا هوش مصنوعی، از نقطه نظرات افلاطون تا دانشمندان کنونی را به شیوایی بررسی میکند. توی کتاب، مقالات و تجربیات و آزمایش‌های علمی فراوانی بازگو شده است که من خیلی علاقه دارم به این جور کتاب‌ها. اگر از تاثیر فناوری بر نحوه تفکر و آینده‌ی مغز، که امروزه در تک‌تک دقایق زندگی با آن درگیریم نیاز به دیدگاهی آگاهانه‌تر دارید، این کتاب را پیشنهاد می‌کنم.
Hamed Olia
با سلام من این کتاب رو نسخه زبان اصلیش رو خوندم. متنش بسیار قابل فهم با مثالهای خیلی زیاد و ساده بود جوری که حتی اگر هم بعضی وقتا متن رو نمی فهمیدم مثالهاش واقعا به فهم مطلب کمک میکردند. موضوع کتاب در عین حال که خیلی ممکنه پیش پا افتاده باشه بسیار هم هیجان انگیز و حتی بعضی وقتا ترسناک میشه. به شدت به دوستان توصیه میکنم. یا علی.
mohamad
یه مشکل بزرگی که در ترجمش وجود داره اینکه همه چی رو ترجمه کرده حتی www یا cd writer رو ترجمه کرده و بخشای زیادیش رو آدم به همین خاطر اصلا نمیفهمه چی گفته
aqajavadi
ترجمه اش واقعا بده
سعید رستگار
میتوانم بگم ، وای چه کتاب خوبی و از آنجایی که تو کتاب میگه ما در دنیای اینترنت گویی میبایست برای هر مطلبی فوری نظرمان را اعلام کنیم من هم هنوز کتاب را تمام نکرده فوری نظرم رو میگم برای من که در موضوعات سواد رسانه ای دستی بر آتش دارم و در این زمینه مطالعاتی انجام دادم، تا الان مطالبی داشت که جدید و متفاوت بودند و البته نشنیده بودم البته باید کتاب را تمام کنم که بتونم نکات بهتری رو از کتاب بگم . بار ها و بارها این رو شنیده بودم که الان دیگه کسی حوصله خواندن متون بلند رو نداره و همه چیز ساندویچی شده حتی شما اگر بخواهی کار فرهنگی یا کار تبلیغاتی انجام بدی نمی‌توانی مثلاً به ملت بگی یک کتاب بخونید باید کوچیک و کوچیکتر بشی ولی کسی فکر نکرد که آیا این درسته یا نه ؟ پیش بینی میکنم این کتاب این رو بگه ...
منتظر
این کتاب عمیقا دیدگاهم رو نسبت به نحوه استفاده از تکنولوژی تغییر داد
منمشتعلعشقعلیمچکنم
چند سال پیش در برنامه معرفی کتاب شبکه 4 معرفی کرده بود و مشتاقانه دنبال فرصتی برای مطالعه بودم.کتاب خوبی بود و دید متفاوتی از دنیای دیجیتال به انسان می دهد.
محمد
بپکی چطور یادت موند
乙_みG
این کتاب بهتره یا ترجمه ای ک نشر گمان دادع؟!((اخه جالبه ک قیمت این یکی نصف اونه!! با اینکه هر دوشون ی کتاب ا زی نویسندن و فقط فرقشون تو ترجمه و انتشاراتشه😐و ا زاون هم جالبتر اینکه تعداد صفحاتشون هم فرق میکنه😦))
Mohammadreza Yekta
اسم اون کتاب که نشر گمان زده دقیقا چیه؟ من چرا نمیتونم پیداش کنم
میثم
اون یکی نشر گمان بهتره
1976
نشر گمان بعد از افزایش وحشتناک دلار، قیمت کتاب‌هاش رو تا دو برابر افزایش داده. البته نمی‌شه ایرادی گرفت، ولی برای کتاب‌خوان‌ها، بالا رفتن قیمت‌ها، دردسر سازه
امید
مطالعه ی این کتاب را به همه توصیه ی می کنم. من شخصاً بعد از مطالعه این کتاب، ارزش انعطاف پذیری شگفت انگیز مغز و لزوم حفاظت از آن در مقابل تغییرات ناخواسته را درک کردم.
shima mahdavi
به صورت کاغذی مطالعه کردم بسیار کاربردی هست خصوصا بخش تحقیقاتی که در کتاب بهش اشاره شده

حجم

۲۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد