نظرات درباره کتاب شعرهای در ستایش مادر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب شعرهای در ستایش مادر اثر اسد الله نقدی

نظرات کاربران درباره کتاب شعرهای در ستایش مادر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۶ رأی
۵٫۰
(۶)
sadeghi
بسیار زیبا و دلنشین مجموعه ای از اشعار درباره ی « مادر »که البته بعضی هاشون را هم ممکنه قبلا خوانده باشیم اما به این شکل در یک کتاب خیلی لذت بخش بود..... رَبَّنَا اغْفِرْ لِی وَلِوَالِدَیَّ وَلِلْمُؤْمِنِینَ یَوْمَ یَقُومُ الْحِسَابُ". " پروردگارا من و پدر و مادرم و همه مومنین را در روزی که به حساب آن ها رسیدگی می شود ببخش و بیامرز"......الهی امین .
سیّد جواد
کتاب نودم برنامه مطالعه از طرح کتابخانه همگانی. . واقعا عالی بود و لذت بردم ولی حیف که کم بود تعداد شعرها ، ۱۰ بریده از کتاب به اشتراک گذاشتم برای دوستان .
کاربر۴۴۰۰۹۷۸
نمی دانم چه قدر برایم سختی کشیده ای، البته چرا بعضی هایش را می دانم ها ؛ اما می دانم که هنوز درک آن ها را ندارم. درکی از بزرگیت، از سخاوت مندی ات از مهربانی های بی وصفت و از همه مهم تر از مادر بودنت!!! مادر بودن سخت است، مخصوصا اگر قرار باشد فرزندانت را در شهری بزرگ کنی که هیچ کس کمک دستت نباشد. جایی به دور از خانواده ، به دور از آشنایان،تنهای تنها و تنها با تجربه های خودت!!! مگر یک مادر برای فرزند اولش چه قدر تجربه دارد که بتواند خودش تنهایی از پس تمام سوالاتش و مشکلاتش بر بیاید. مادر شدی تا بشوی دیوار کوتاه تر از همه، دیواری که هر کسی جرعتش را نداشت تا تقصیر گناهش را بر عهده بگیرد بیاید و به گردن تو بیاویزد،مادر شدی تا اگر سالها بعد دخترت کار خطایی انجام داد بگویند:(مادرش مقصر است او این چیزها را یادش نداده.)مادر شدی تا تو هم سهمی از بهشت را در زیر پایت داشته باشی، مادر شدی تا اگر روزی لباس همسرت چروک شده بود یا غذایت عطرش مثل همیشه نبود بگویند:(از روزی که مادر شده حساب و کتاب زندگی از دستش خارج شده)اما هیچ کس نمی دانست و نخواهد دانست که تو چه رنجی و چه مسئولیت سنگینی بر عهده ات بوده، مسئولیتی سنگین که شانه های نحیف و ضعیف دخترانه ات تاب تحمل آنها را نداشته و تنها چیزی که توانسته به شانه هایت قدرت بدهد همین مادرانه زیستن بوده. مادرم وصف مهربانی های تو در قاب کلمات نمی گنجد چرا که کلمه چه میفهمد از احساس مادر بودن، مادر بودن یعنی قلبی که مداوم می زند اما نه برای حیات و بقای خودش بلکه برای فرزندانش. قلبی که همیشه ی همیشه حتی تا ابد و یک روز برای فرزندی می زند که بعضی مواقع یادش می رود اگر مادرش و مهر مادرانه اش نبود، قلب او هم هیچ وقت نمی زد. اما صد حیف و صد افسوس که ما فرزندان، بی معرفت تر از این حرف هاییم و گاهی تو را و زحمات تو را به دست فراموشی می سپریم. فراموش شده ی زندگی خیلی ها! تاج سرم!
کاربر ۱۶۷۳۴۶۸۰
کتابی زیبا که گزیده ای از اشعار سروده شده در ارتباط با مادر رو جمع آوری کرده بود ، متاسفانه عضو کتابخانه نیستم و فقط نمونه رو مطالعه کردم ، بسیار سپاسگزارم از آقا سید جواد که این کتاب رو معرفی کردند ... ❆❆❆❆❆❆❆ فرزند، ز مادر است خرسند بیگانه کجا و مهر مادر پروین اعتصامی ❆❆❆❆❆❆❆
1234567890edrj
عالی
محمد
سلام این برنامه واقعا خیلی عالیه ممنون

حجم

۲۱۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۲۱۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد