نظرات درباره کتاب شجاعت در برهوت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب شجاعت در برهوت اثر برنه براون

نظرات کاربران درباره کتاب شجاعت در برهوت

۳٫۳
(۷۵)
⁦⁦️⁦〰️⁩ᴍᴇʜᴅɪ⁦〰️⁩
موضوع اصلی کتاب در مورد شجاعت روی داشتن باورها و اعتقادات شخصیه و اینکه چطور میشه این شجاعت رو به دست آورد. برهوت منظورش دنیایی ترسناکیه که شاید خیلی‌ها شما رو به دلیل همرنگ جماعت نبودن قبول نداشته باشن و درش احساس تعلق و نیازتون به دیگران رو از دست بدید ولی نویسنده یه راهکارهایی داره که چطور این احساس تعلق رو به خودتون و بدون نیاز به دیگران داشته باشید. ٫٫٫٫ اگه موضوعش براتون مهمه، کتاب بدی نیست ولی در کل به نظرم ارزش خوندنش رو نداره. و از اون کتاب‌هاییه که بعد از خریدنش فقط به این دلیل که احساس کنی پولت رو به هدر ندادی خودت رو مجبور میکنی تا آخر بخونیش. ٫٫٫٫ حالا بنا به چند دلیل کتاب خوبی نبود: 👈اول اینکه موضوعات رو غیرمستقیم توضیح میده و دقیقا نمیگه چیکار باید کرد. 👈دوم اینکه یا من موضوع رو خوب نسچیدم یا ترجمه جالب نبود. احساس می‌کردم خیلی گنگه کتاب. 👈و سوم اینکه از برنی براون به شخصه خوشم میاد ولی انقدر تو این کتاب در مورد خودش و خانواده‌ش و افتخارات‌شو و زندگیش میگه که دیگه آدم کلافه میشه. یعنی فکر کنم دفتر خاطرات‌شو آورده و یه چند جمله اضافه کرده و روش نوشته «شجاعت در برهوت». و این باعث شد منم تصمیم بگیرم دفتر خاطراتم رو به یه کتاب تبدیل کنم، ولی افتخارات زیادی ندارم و شاید در بهترین حالت بتونم اسمشو بذارم «تک‌چرخ با موتور در مزارع کدوی ورامین».
کاربر 3489787
من نظرت رو در مورد کتابا میخونم. چقد مختصر و روشن توضیح میدی . محبت کن اگر کتابی در مورد شجاعت و وابسته نبودن خوندی و مفید بوده بمن معرفی کن 🙏🏻
کاربر 4264225
خب الان به جای این کتاب چه کتابی پیشنهاد میدین که بخونیم وقتی اینهمه نظر منفی میدین 4 تا پیشنهاد هم بدین دیگه
xmm64
مرسی بابت توضیحاتتون🙏
tdust
ترجمه‌ش اشتباهات جالبی داره، مثلا جایی گفته : who am I to say this? یعنی من کی باشم که این حرفو بگم ترجمه شده: این حرفو به کی بگم جالبه که توی یه نوع گرامر خاص میشه اینو ترجمه کرد که اینو قراره به کی بگم، ولی نه دیگه جمله‌ای انقدر واضح!! یا اول کتاب نویسنده گفته : to take a stand یعنی جایگاهی رو اتخاذ کردن، اما یا ترجمه نشده ، یا ترجمه شده :عقیده ام رو بیان کنم! و ...
Maryam Amiri
دقیقا همچین مشکلاتی با ترجمش دارم👌🏻
zohreh_in_dark
به دلیل ترجمه بد نتونستم کتاب رو کامل بخونم و به همین دلیل نمی تونم توصیه ای داشته باشم. البته موضوع کتاب و حرفی که می خواد بزنه برای من جذاب هست و اگر ترجمه دیگه یا زبان اصلی رو پیدا کنم حتما می خرم. من یک ویدیوی کوتاه از سخنرانی نویسنده دیدم و به نظرم حرفاش خیلی جالب توجه و قشنگ بود. به خصوص که خود نویسنده سال ها در این زمینه مطالعه و تحقیق داشته. درباره رابطه، نیاز به حس تعلق خاطر و وابستگی که در این کتاب هم درباره همین مسائل صحبت می کنه
Hooryar
انصافا ترجمه ش بده
elham saji
ترجمه زیاد مناسب نبود
Par.ya
تا فصل 3 کتاب به فارسی خیلی سخت ترجمه شده. فکر کنم کسایی که نتونستن کتاب رو تموم کردن تا فصل 3 پیش رفته باشن. از فصل 4 به بعد یه مقدار بهتر شد ترجمه. کتاب خیلی خوبیه و مطالب مفیدی داره مخصوصا تو این زمانه که دسته بندی شدن آدم ها خیلی زیاد شده ولی کتابیه که چون ترجمه و ویراستاری خیلی خوبی نداره باید خیلی با دقت تمرکز خونده بشه و سعی کنید مفاهیم رو از دل متن بکشید بیرون 😄 گفتم با تمرکز چون یه جاهایی مطالب پیوستگی نداره و یه جاهایی یه چیزی میخونی که شاید به مطلب اصلی ربطی نداشته باشه.
کتاب 1984
اگه بخوام به نقاط مثبت کتاب اشاره کنم باید بگم تاثیرگذاره و اواخر کتاب خیلی بهتره تا اوایلش. به خصوص اگه خیلی تو روابطتون همرنگ جامعه میشید یا رضایت بقیه رو میخواید حتما این کتابو مطالعه کنید. نقاط منفی کتاب اینه که کمی مطالب پراکندس. اگه نظم بیشتری داشت و به صورت راهکار نوشته میشد تاثیرش بیشتر میشد اما خودتون باید از متن کتاب مطالبی که بهتون کمک میکنه رو هایلایت کنید. دیگه اینکه نویسنده زیاد از خاطرات شخصیش نوشته شاید اگه این بخش کمتر بود بهتر میشد. ترجمه به اندازه کافی روان نبود میتونست بهتر باشه. در کل من ارتباط برقرار کردم با کتاب و خوشم اومد. همین که یه پیامی رو یاد بگیرم کافیه حتی اگه واسش ۵۰۰ صفحه کتاب بخونم.
پرنیان
با ترجمه مشکل داشتم روان نبود و مفاهیم درست انتقال داده نمی شد
donye.book
این کتاب بسیار در حوزه خودشناسی مفید است بسیار برای موفقیت شخصی مفید است و از آن مهم تر در جامعه شناسی کاربرد دارد تمام قانون گذاران باید این کتاب بخوانند تمام مدیران اجرایی تمام مبلغان دینی تمام متعصبان و تمام کسانی که به نحوی در جامعه حضور دارند و اثر گذارند
M3iti
من نسخه انگلیسی کتاب رو خوندم و نظری راجع به ترجمش ندارم. کتاب در امتداد کتاب پرفروش قبلی خانم برنه براون هست که "موهبت کامل نبودن" هست. اون کتاب خیلی قوی و پرفروش بود و طبق معمول نویسنده سعی میکنه تا اسمش داغ هست یک کتاب دیگه چاپ کنه که غالبا کتاب موفقی مثل قبلی نمیشه. اما محتوای کتاب برای یکبار خواندن خالی از لطف نیست فقط در حد انتظاری که با خوندن کتاب قبلی به وجود میاد نیست.
M3iti
libgen
کاربر ۳۱۰۸۶۳۴
نسخه انگلیسیش رو از چه سایتی گرفتید؟
نگار
بنظرم کتابیه که باید با مسأله‌ی "عدم تعلق" و "احساس تنهایی " درگیر باشید تا بفهمید و به جانتون بشینه. در غیر این صورت دلچسب نیست.
کاربر ۳۳۲۲۶۶۸
یعنی گوگل بهتر از این ترجمه میکرد. از 100تا صفحه یه جمله ی درست توش نبود. خاکبرسر مترجمش. خااااک
کاربر ۳۳۳۰۷۲۴
من فکر کردم فقط این منم که با ترجمه مشکل دارم.
zahra
با وجود جالب بودن موضوع کتاب و بحث تعلق در عین تنهایی و شجاعت در برهوت که تا جایی ک من فهمیدم منظورش تعلق به خودمون و عقایدمون بود، به خاطر ترجمه ی بد نتونستم کتابو تموم کنم.
shayan
ترجمش واقعا بده
Pouya Alidadi
خانم Berne Brown بسیار نویسنده توانایی هست من یکی از کتاب ها شون به زبان انگلیسی خوندم و بسیار دوست داشتم . اما متاسفانه دوتا کتاب هاشون که به ترجمه فارسی در طاقچه خوندم ( نصفه کاره رها کردم ) بسیار بسیار ترجمه بدی داشتن که البته این کتاب هم یکی از اون هاست .. ‌به طاقچه پیشنهاد میکنم در انتخاب مترجم دقت بیشتری بکنن .
yasamin janmohammadi
ترجمه ی کتاب به قدری نامفهوم بود حد نداره
_3ar1_
کتابی برای دوست داشتن بیشتر خود و برای گذران برهوتی آسان‌تر...این کتاب جنبه های متعددی از شخصیت و رفتار رو توضیح میده و شما رو با خودتون درگیرتر میکنه و کمک میکنه با شناسایی نقاط ضعف و قوت، شجاعت بیشتری تجربه کنید.
elayorg
ترجمه اش خیلی بد بود اصلا مفاهیم به صورت روان انتقال داده نمیشد و همین موضوع باعث فرار بودن مطالب میشد جوری که وقتی یه جمله رو میخونم و رد میشم و دو سه جمله دیگه میخونم جمله قبلی و مفهوم و معنی جمله قبلی رو فراموش میکنم.
کاربر ۴۷۹۱۱۶۳
سلام ترجمه واقعا فاجعس.... باورم نمیشه بابت همچین ترجمه ای ۳۰ هزار تومن پول دادم... لطفا توی انتخاب مترجم دقت کنید... انگلیسیش فک میکنم قابل فهم تر باشه
کاربر ۲۴
اولش خوب بود اما از یه جایی به بعد محتوای کتاب خیلی سطحی شد.

حجم

۱۶۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

حجم

۱۶۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد