نظرات درباره کتاب پرسش‌های پرتکرار و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پرسش‌های پرتکرار

نظرات کاربران درباره کتاب پرسش‌های پرتکرار

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۲۶ رأی
۴٫۲
(۲۶)
میترا لواسانی
پس از ظهور امام زمان عج و برپایی حکومت ایشان چه تغییری در وضع جهان بوجود می آید؟ با ظهور امام زمان عج و برپایی حکومت آن حضرت جهان پر از عدل و داد میگرددو بیچارگان و ضعیفان نیز از نعمت های روی کره زمین به راحتی بهره مند می گردند. به برکت ظهور ایشان باران افزایش می یابد و کشاورزی رونق می گیرد و امنیت آنقدر زیاد میشود که همه -حتی زنان بی هیچ نگرانی و اضطرابی به این سو و آن سوی جهان سفر میکنند. در عصر ظهور حضرت مهدی عج همه جای زمین آباد میگردد و عقل و خرد مردم بیشتر میشود -علم و دانش در سراسر جهان رونق میگیرد و بشر به کشف ها و اختراعات تازه ای دست می یابد و پرشتاب تر از گذشته بسوی قله های دانش حرکت میکند حضرت مهدی عج پس از ظهور احکام فراموش شده دین را زنده میسازد و به اجرا در میاورد آن حضرت همچنین بساط بت پرستی را از جهان بر می چیند و در همه جهان پرچم توحید و یکتاپرستی را برافراشته میگرداند. این نمونه ای از سوالهای کتاب و پاسخش بود خیلی کتاب مفیدیه اطلاعاتتون را بالا میبره با زبان ساده ای هم پاسخ گفته که اگر نوجوانی در خانه دارید و این سوالها ذهنشو مشغول کرده راحت براش توضیح بدین سوالهاشم خیلی متنوعه توی خوندنش شک نکنید همین الان دان کنید و بخونید فقط نمیدونم کتاب به این خوبی چرا پی دی اف؟!
AMIR
کاملا مفید پاسخ پنجاه شبهه از که ممکن است بار ها آن را شنیده باشید. با توجه به مقدار کم صفحات، حداقل ارزش یک بار خواندن را دارد
mohammadh_3
کتابه خوبیه بخونید حجمش کمه ولی به برخی سوالا و شبهه های اطرافمون جواب داده
Amir10
کتابی عالی و در عین حال کم‌حجم که به بعضی از شبهات اعتقادی شما پاسخ می‌دهد. حداقل این کتاب می‌تواند باعث شود درباره‌ی موضوع آن پرسش تحقیق بیشتری کنید.
کاربر ۴۳۲۲۳۵۶
عالی بود کاش صفحه پنجاه وشش به بعد هم باز میشدچونجواب سوال نصفه ماند،
sarina
عالی بود من که خیلی خوشم امد
f.emami
فوق العاده اس مخصوصاباافرادی که یه عالمه سوال درمورد امام زمان دارن
amin
بعضی از سوالات بد جواب داده شده
یا زهرا
واقعا کتاب خوبی بود و کلی از جواب سوالاتم را جواب داد👌🏻

حجم

۸۲۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۸۲۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد