نظرات درباره کتاب راهنمای بارداری سالم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب راهنمای بارداری سالم اثر راجر دبلیو.‬ هارمس

نظرات کاربران درباره کتاب راهنمای بارداری سالم

انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۲.۷از ۱۷ رأی
۲٫۷
(۱۷)
حانیه ب
کتاب فوق العاده ای است. تمام آنچه که یه زن در دوران قبل، هنگام و بعد بارداری بهش نیاز داره آورده شده، متن روانی هم داره که مناسب استفاده عموم افراده. در مورد تغذیه، ورزش مخصوص هرماه، نشانه های هشدار، انواع زایمان، سونوگرافی های مورد نیاز و هر چیز مرتبط دیگه ای آورده شده. برای افرادی که هر اتفاقی تو بارداریشون می افته نگران میشن و تو گوگل سرچ میکنن، داشتن این کتاب که مثل یک دایره‌المعارفه و همه توصیه هاش کاملا علمی و درسته، واقعا توصیه میشه.
mona_january
متن کتاب خوب هست. ولی متاسفانه نسخه‌ی دیجیتالیش انگار فایل پی دی اف هست بدون فهرست. یعنی نسخه‌ی مخصوص کتاب الکترونیکی نیست. باید رو هر صفحه زوم کرد و بعد دوباره از جالت زوم خارج شد و باید دستی کتاب رو ورق زد.دکمه‌ای برای رفتن به صفحه‌ی بعد نداره.همچنین نمیشه از رو فهرست به صفحه‌‌ای خاص رفت و این برای خوندن کتاب ۶۰۰ صفحه‌ای سخت و اعصاب خوردکن هست. امیدوارم این مورد رو اصلاح کنید.چون واقعا اینجوری کتاب خوندن عذاب آوره.من از کتاب‌های الکترونیک دیگه هم استفاده کردم که اینطور نبودند.
mbrn
این کتاب را به همه مادران باردار توصیه میکنم،مخصوصا کسانی که بارداری اولشان هست مطالب خیلی روان ، به زبان ساده و قابل فهم همه بیان شده است خیلی عالیه، و نگران حجم زیاد صفحاتش هم نباشید چون در طول ۹ ماه ،میتوانید به صورت ماه به ماه بخوانید و از مطالب استفاده کنید به امید آگاهی تمام مادران سرزمینمون
کاربر ۱۵۴۴۰۳۱
عالی است ولی نمی دانیم خوب باشد چون تازه خواندنش را شروع کردم

حجم

۲۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۵۲ صفحه

حجم

۲۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۵۲ صفحه

قیمت:
۶۴,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد