نظرات درباره کتاب نامه‌های رز و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب نامه‌های رز اثر کلاریس سابار

نظرات کاربران درباره کتاب نامه‌های رز

۳٫۸
(۸۳)
تسنيم
خوبه میشه خوند
malihe687
کتاب داستان جالبی داره ولی شاید نویسنده به دلیل تازه کار بودن نتونسته خوب از پس بیان ماجراها بربیاد و به نظرم نقاط ضعفش بیشتر از نقاط قوتش بود ترجمه هم به نظرم جای کار داره و اشتباهات ویراستی هم داشت.
Emma
نوع ترجمه خیلی رسمی بود ولی داستانش به دل آدم میشینه
نویسنده‌طور
دیشب تمومش کردم ، عالی و جذاب
plant
کتاب خیلی خوب و ترجمه هم روان بود و در نهایت قابل تامل
Shirin Rassam
داستان جذابی داشت. شخصیت پردازی کاراکتر های قدیمی، خوب انجام شده بود ولی شخصیت پردازی کاراکتر اصلی یا دوستانش، سطحی و سرسری بود.
Shiva
به عنوان اولین کتاب داستانش خوب بود ساده و دلنشین و جذاب
zohreh
۱۳۷. لولا، دختری که به سرپرستی گرفته شده، در سن ۲۶ سالگی با فوت مادربزرگش نامه‌ای از وکیلش دریافت میکنه که تاکید داره باید به روستای "اوبری" بره. اول که شروع کردم با خودم فکرکردم چه موضوع کلیشه و دم‌دستی‌ای. ظاهرا فرانسوی‌ها در مورد کتابها خوش‌سلیقه نیستند که این کتاب برنده جایزه شده. اما فهمیدن ماجرا و دلیل اینکه چرا مادربزرگ تصمیم گرفته لولا رو به خانواده دیگری بده و خودش بزرگش نکنه، قلقلکم داد که ادامه بدم. شخصیت‌پردازی خوبی داره و تقریبا از جوانی تا بزرگسالی اکثر شخصیتها، دل شکستگی‌ها و پیروزی‌هاشون رو با تاکید بر اوضاع جامعه در سالهای ۱۹۱۰-۱۹۸۰ فرانسه روایت کرده. آیا کشف واقعیت و رازهای خانوادگی به لولا اجازه میده تا با آرامش بیشتری با آینده روبرو شه؟ عاشقانه‌ای آرام و خواندنی که لولا،‌مبارز زن، باید در مورد آینده خودش تصمیم بگیره.
Zahra
به نظر من اصلا اونقدرا عاشقانه نبود. خوندن نامه ها و صبر کردن برای فهمیدن کامل گذشته جالب بود ولی کلا خیلی جذابیتی نداشت. ترجمه هم در قسمت گفتگوهای شخصیت ها رسمی و کتابی بود که به نظر من اگر محاوره ای نوشته می شدند خوندن کتاب رو دلچسب می کرد.
کاربر ۲۳۶۹۱۱۵
متن روان، داستان زیبا
کاربر ۴۶۹۳۴۱۰
یک داستان کاملا معمولی و زرد... بدون کشاکش و تعلیق... نمی فهمم چرا هر چیزی رو ترجمه می کنیم و به خورد مخاطبی میدیم که در ادبیات کشور خودش، بهترین نویسندگان رو داره...
کتاب باز
خوندنش لذت بخش بود
Ghaasedak E
داستان بسیار عالی و جداب بود. من واقعا لذت بردم. در واقع برای من از جمله کتاب‌هایی بود که ذهنم را به خودش مشغول کرد و دنبال وقت آزاد بودم تا برم سراغ ادامه داستان.
esmat
واقعا کتاب زیبایی بود و غیر قابل پیش بینی که پایان داستان چه خواهد شد
mojde
من نتونستم زیاد باهاش ارتباط برقرار کنم به نظرم گاهی خسته کننده میشد با اینکه زیاد طولانی نبود
Roz
بی نظیره حتما پیشنهاد میکنم بخونید
شهره
خیلی عالی بود ممنون
ghazal
کتاب خیلی خوبی بود و ترجمه روانی داشت و آدم رو با کتاب همراه میکرد و آدم همش دلش می‌خواست ببینه آخر چه اتفاقی می‌افتد به نظرم به عنوان کار اول نویسنده، یک شاهکار به حساب می آمد
076yas
به نظرم واقعا ارزش خوندن داره و آدم و به عمق داستان میکشونه جوری که دوست داری بدونی چی شد
parisa
کتابی نبود که مورد علاقه من باشه و چیز مفیدی ازش یاد بگیرم در حد سرگرمی و وقت گذرانی بود

حجم

۲۹۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲۹۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
۴۷,۲۵۰
۳۰%
تومان