نظرات درباره کتاب عطش و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب عطش اثر جواد رحمتی فر

نظرات کاربران درباره کتاب عطش

۳٫۵
(۱۳)
fari jafari
سلام طاقچه.... عزیز چقد عالی میشد.. با دل خوانندگان راه بیاین تا حداقل کتاب چاپی رو نمیتونن تهیه کنن بتونن گزینه ارزون تر را انتخاب کنن.. امثال بنده واقعا وسعشون نمی رسه....تشکر از مجموعه طاقچه
leili
خیلی گرونه ارزون کنید
تارا طاهر
لطفا به کتابخانه طاقچه بی نهایت اضافه کنید
شهرام
بهترین توصیه من اینه که کتاب‌ها رو به ترتیب بخونید. البته داستان هر کتاب مجزاست. منتهی با به ترتیب خوندن کتاب‌ها، در سفر شخصیت اصلی و بقیه شخصیت‌ها همراه میشوید و علاوه بر درک بهتر، لذت مضاعف می‌برید.
کاربر ۱۷۶۸۳۱۸
میشه بگین ترتیبشون به چه شکله
رضا
عالی
کاربر ۵۵۰۹۵۹۲
یو نسبو و هارلن کوبن نویسنده های مورد علاقه من هستند و با وجود اینکه آثارشون در دنیا خیلی معروفند در ایران مورد کم لطفی و بی توجهی ناشران و مترجمان قرار گرفتند و کمتر کتابی از این نویسنده ها با ترجمه ی خوب در ایران چاپ شده است. از حذفیات و سانسور و ایرادات ترجمه اگر صرفنظر کنیم آثار یو نسبو از بهترین کتابهای ژانر معمایی و جنایی هستند و حتما ارزش یک بار خواندن را دارند. با وجود قیمت زیاد این کتاب و بقیه کتاب های این نویسنده و قرار نداشتن آنها در طاقچه بی نهایت،بالاخره با کد تخفیف موفق به خریدش شدم😅 داستان این کتاب در مورد یک قاتل سریالی است که به خون آشام معروف است و علاقه زیادی به خوردن خون انسان دارد.
گنگستر
خیلی خوبه

حجم

۴۹۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲۶ صفحه

حجم

۴۹۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲۶ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
۴۴,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد