نظرات درباره کتاب روی پاهای خودم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب روی پاهای خودم اثر ایمی پردی

نظرات کاربران درباره کتاب روی پاهای خودم

۴٫۳
(۱۴۰)
•° زهــــرا °•
یک کتاب انگیزشی که حقیقتا انگیزشی بود! تفاوت این کتاب با دیگر کتاب‌های این حوزه، این است که مبتنی بر واقعیت است، و صرفا ایجاد وهم نمی‌کند. نویسنده در سن نوزده سالگی، با بیماری سختی دست و پنجه نرم می‌کند و هر دو پایش را از زیر زانو از دست می‌دهد. هنگام مطالعه این بخش، معنای غم این حادثه را از لابه‌لای خطوط کتاب حس کردم و از خودم پرسیدم: اگر این اتفاق برای من افتاده بود چه؟ احتمالا زندگی برایم چیزی شبیه کابوس میشد ... اما نویسنده با همه سختی‌هایش، صفحه جدیدی را در دفتر زندگی‌اش باز می‌کند و با تمام سختی‌هایی که این راه داشت، فراتر از محدودیت‌هایش حرکت کرده، داستان قهرمانی خودش را رقم میزند. نکته قابل توجه این است که باتوجه به تفاوت فرهنگ‌ها و عقاید، معنای قهرمانی برای ما متفاوت است و شاید موفقیت در مسابقه رقص برای ما چیز جالبی نباشد، اما اصل حرکت یعنی نادیده گرفتن محدودیت‌ها و تلاش برای دستیابی به هدف، قابل تقدیر است. حقیقتا این کتاب دیدم را نسبت به موانع زندگی عوض کرد! و به من ثابت کرد قدرت "اراده انسان" فراتر از هرگونه محدودیت است.
مامانِ کتابخون
کتاب انگیزشی خیلی خوبی بود و ایمی این شانس رو داشت که آدمهای اطرافش بسیار باهاش همراه بودن، چه همسرش چه والدینش.. ولی خب خودشم بسیار با پشتکار بوده. هرچند خیلی جاهاش با اعتقادات ما جور نیست ولی ارژش خوندن داره
khanom mohandes
متن کتاب پر از رویدادهای بی نظیر و شگفت انگیزِ که بنظرم به بهترین شیوه نقل شده ...این کتاب منو جذبم کرد واقعا اراده ی ایمی تحسین برانگیز، نوید بخش و عالیه و به آدم دید جدیدی میده برای زندگی کردن و رویارویی با اتفاقات زندگیش...من خیلی سریع این کتابو خوندم و البته هربار که منقلب میشدم از خداوند تشکر میکردم بخاطر اینهمه نعمتی که اصن درکی از کارکردشون ندارم حتی! (وارد متن داستان بشید بهتر متوجه میشید چون واژه ی پا یا اتفاق کلمات خیلی کوتاه ، ساده وکوچییند برای وصف ماجرای زندگی ایمی )در کل کتابش نوع جدیدی بود برای من از انگیزه گرفتن؛ بیشتر یه چیزی تو مایه های هزار فرسنگ تا آزادی و دختری با هفت اسم بود...دوسش داشتم
amelie
امید بخش
پاییز
داستان ایمی پردی که با مبتلا شدن به بیماری مننژیت خیلی تغیر ها در زندگیش به وجود میاد. کلیه شو از دست میده، دوتا پاهاش رو هم. ولی به سختی و تلاش خیلی زیاد باز روی پاهاش می ایسته تا جایی که قهرمان پاراالمپیک رشته اسنوبرد میشه. (مدال برنز) و داستان زندگیش بسیار جذاب و انرژی بخشه. آدم ازش حس خوب میگیره که اگر با این شرایط شده، چرا که نه!
نگین
سلام خطر اسپویل ولی کلا موضوع واضحه نویسنده این کتاب در بعضی قسمت ها انقدر خوب توصیف کرده که منم همراهش شده بودم و عملا احساس کردم پاهام قطع شد تلاش هایی که کرده رو خیلی بازش نکرده اما این نویسنده باهوش کاملا بلد که چجوری فکر و ذهن آدم رو درگیر سوال هایی بکنه که شاید تا اون موقع اصلا بهش فکر نکرده بوده و در آخر، تو کتاب نکته ها به صورت آماده و حاضر داده نمیشه، فقط تو ذهنمون سوال پشت سوال به وجود میاد که خیلی خوبه.
P.Ehsani
کتاب قشنگیه بخصوص برای کسانی که یه معلولیت دارن
_.Fatemehhashemi._
کتاب جالبی بود .
Mehdi
خیلی عالیه این کتاب👌👌✔
parinaz
خیلی دوسش داشتم باهاش خندیدم اشک ریختم یه انسان قوب،مرسی از طاقچه بابت این کتاب خیلییییی خوووب
*نرگس*
کتاب خیلی خوبی بود..توصیه میکنم حتما بخونیدش...واقعا آموزنده بود..خصوصا فصل اخر که نویسنده احساسش رو مینویسه خیلی زیبا بود.
Sarina
من این کتابو خیلی دوست داشتم
Nahid Usefzadeh
کتاب عااااالی و تاثیرگذار به شدت به دوستان خواندنش رو توصیه میکنم
کاربر 5874744
به نظر من این کتاب فوق العادس.من که خوندنشو به همه پیشنهاد می کنم.
M
کتاب الهام بخش و شیرینی است.
farzaneh
این کتاب عااااالیه یه دختر موفق در عین تمام مشکلاتی که زندگی براش رقم زده به آدم انگیزه میده شدیدا
sheida
کتاب زندگی نامه نویسنده هست که هرکسی جای اون بود با اتفاق ناگواری که براش افتاد دیگه نمیتونست به زندگی برگرده اما ایمی نشون داد سخته و دردناک اما تا زنده ام زندگی میکنم پیشرفت میکنم و به دست میارم./ کتاب انگیزشی در قالب داستان محسوب میشه
3ti.0i
موقع خواندن این کتاب به مراتب یاد شعر سهراب سپهری «نخوانیم کتابی که در آن باد نمی آید و کتابی که در آن پوست شبنم تر نیست» افتادم. 🌿✨ این کتاب واقعا از اون دسته کتاباییه که زندگی توش جریان داره و وقتی تجربه اسنوبرد در کوهستان رو بیان می‌کنه من واقعا حس سرما و وزش باد و برف رو با قلم خوبش لمس میکردم. فردی که زندگی کردن رو تجربه کرده کتاب رو نوشته... مربی انگیزشی نیست که صرفا واسه بقیه فریاد موفق باش سر داده باشه بلکه تجارب خودش انگیزه میشه. من به طور کلی لذت بردم و البته لازم به ذکره که من همیشه از کتابهای انگیزشی یا مضامین انگیزشی روانشناسی زرد دوری میکردم ولی شاید با این کتاب حس کردم خواندن این دسته از کتابهاست که واقعا برای یک فعل و فعال بودن دوست و همراه خوب به حساب میاد و قصد کردم که این جور کتابها رو حتما توی برنامه مطالعاتیم بذارم.
کاربر ۳۷۹۲۸۱۶
دوستداشتم صوتی هم بود این کتاب
مستانه یاس
من دوستش داشتم. الهام بخش بود…اینستای ایمی پردی رو هم فالو کردم بعدش😁

حجم

۲۰۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲۰۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
۲۷,۶۵۰
۳۰%
تومان