نظرات درباره کتاب شب شاه‌کشان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب شب شاه‌کشان اثر علیرضا شهبازین

نظرات کاربران درباره کتاب شب شاه‌کشان

۴٫۳
(۱۳)
ز. آروشا دهقان
وقتی خواندنش رو شروع کردم خیلی جذاب بود‌. به قدری که همون روز رفتم کتابفروشی و نسخه‌ی فیزیکیش رو خریدم تا ادامه‌ش رو ساده تر بخونم اما وقتی به پایان داستان رسیدم... واقعا ناامید شدم. نویسنده ایده‌ی خوبی داشت. قلمش جذاب بود. دوره‌ی پر تب‌وتابی رو برای نوشتن برگزیده بود اما شخصیت پردازیش خوب نبود. در واقع این داستان اصلا شخصیت پردازی نداشت. جوری که وقتی به صفحه‌ی آخر رسیدم از خودم پرسیدم: خب که چی؟؟ به نظرم ایده و داستان حیف شده بود. میتونست خیلی طولانی‌تر و قوی‌تر باشه. حداقل می‌شد شخصیت شاه اردشیر، پریزاد و مهم‌تر از همه، شاهزاده بهمن رو که نقش بسیار مهم و پیش‌برنده‌ای در داستان داره از دید سمیرامیس به مخاطب شناسانده بشه.
Mithrandir
اوضاع دربار هخامنشی پس از عصر طلایی کوروش و داریوش به خوبی به تصویر کشیده شده تو این کتاب. شخصیت پردازی های کتاب فوق العادس. سیر زندگی همه افراد به خوبی نشان داده شده. با پایانی بس هیجان انگیز! هشدار: این کتاب دارای محتوای تلخ می باشد. آن را با کمی شکر بنوشید8)
مها
همیشه ضلع سوم قدرت و سیاست ، خون بوده و هست. رمان ترکیبی از تخیل و واقعیت هست با فضایی وهم الود در سرتاسر داستان، با فضا سازی و صحنه های گیرا و پرکشش که شما رو تا اخر با خودش میبره
مهرآسا رضایی
کتاب خوبی بود. من داستانش رو دوست داشتم ولی کاش کمی بیشتر به شخصیت‌هایی غیر از راوی پرداخته میشد
R.R
رمانی تاریخی هست همراه با تخیل نویسنده.نویسنده تقریبا به هویت تمامی شخصیت ها بسیار خوب پرداخته و سعی نکرده شخصیتی رو بدون نقص جلوه بده و این موضوع,داستان رو بسیار جذاب کرده. دیالوگ های کتاب هم فوق العاده دلنشین و جذابند.
mahta.mahbood
خیلی دوستش داشتم. اگر طولانی‌تر بود و کمی بیشتر روی شخصیت‌پردازی‌ها کار میشد قطعا پنج ستاره میدادم. تنها مشکلم این بود که شخصیت مهمی مثل بهمن عملا برای مخاطب ناشناخته میمونه
zeinab
خیلی زیبا بود و لحن و سبک بیان نویسنده بسیار فاخر و دلپذیر بود

حجم

۱۳۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱۳۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد