نظرات کتاب عشق با نان اضافه
کتاب عشق با نان اضافه اثر سیدسعید هاشمی

کتاب عشق با نان اضافه

نظرات کاربران

Aysan
عشق را با نانِ اضافه در وعده ی عصرانه صرف کردم،حوصله ی گرسنه ام سیر شد.😊
0
S
مرحبا به نویسنده ،کتاب خوبیه از خریدش پشیمان نمی شوید بیشتر داستانها طنز و بعضاًدارای نکاتی قابل تأمل، من از خواندنش لذت بردم.
k.t
فقط یک داستان آقای گل🏃⚽🌷🌹😅 و بچه های باحال😁 اون کلاس و معلم تیزشون 😎 خندوند منو😂😂😂 عالی بود👌👌👌 باقی جالب بودن فقط... و در کل تفنن خوبی بود😊.
faezeh
🙂
k.t
سلام با تاخیر شدید به هر دو عزیز 😅 بعد از بلاکی دیگه تقریبا اکانتم دست دوستم بود و خودم یه دفعه ای دیشب برای یه کتاب اومدمو دیدم دیگه بلاک نیستم .
"Shfar"
کتاب خوبی بود... ولی دقیقا نمیشه اسمشو گذاشت طنز 😊.. انگار سعی داشته درباره اتفاقات جامعه بنویسه و کاملا موفق نشده... ولی در کل خوب بود... کتاب یه جوری بود که اسمش وادار به خوندنش می کردت.. و انگار نویسنده تو این کتاب بدجور به شاعران و نویسنده ها گیر میده!:-|... بله! و یه مشکل دیگه... دو داستان آخرش زیاد جالب نبود... من هم اصلا خوشم نیومد... در ضمن فکر نکنید چون سه ستاره دادم لایق خوندن نیس! برعکس! یه کتاب پر از مجموعه داستان های خوبه... ولی کتابی نبود که هر سال بخوام بخونمش مثلا!
Shfar
سلام.. بله چشم میام 😊
مهدی بخشی
سلام. داخل گروه فعالیت ندارین؟!
شــیــــ❤مــا
آره :-)
سعید جان
کتاب جالب و سرگرم کننده ای بود... در بعضی از داستان ها به زیبایی و به زبان طنز به بعضی بی انصافی ها و ظلم هایی که در حق انسان های لایق شده بود اشاره شده بود. و همچنین این که چه انسان های نالایق و کم دانشی فقط بخاطر روابط و اوضاع مالی شان جزو مسئولین عالی رتبه و سرشناس جامعه شده بودند... به نظر من ؛)
امیرحسین
یه کتاب عالی و تودل برو... چه قدر خوب بود... من که کلی کیف کردم و خندیدم باهاش... دم نویسنده گرم... ممنون طاقچه...
sogand
کتاب ارزش یکبار خواندن رو داشت ولی نمیشد اون رو چندان طنز نامید در کل جالب بود
نرگس آهنگر
تفننی خوب بود
mehr
خیلی جذابه،حتما بخونیدش
0
zahra
کتاب خوبی نبود سطح پایین
0

حجم

۴۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۹ صفحه

حجم

۴۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۹ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد