نظرات درباره کتاب چراغ مطالعه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب چراغ مطالعه اثر رضا حیدری قاسم‌آبادی

نظرات کاربران درباره کتاب چراغ مطالعه

انتشارات:دانش کیان
امتیاز:
۳.۹از ۱۹ رأی
۳٫۹
(۱۹)
javad
محتوای مطالب خیلی خوب بود، نحوه‌ی مطالعه ی درست، پیش نیاز های مطالعه، روش خواندن و حفظ کردن، تند خوانی، رفع تنبلی و... این کتاب رو به یک مرجع عالی برای شروع مطالعه تبدیل کرده من که از خوندنش لذت بردم و بهتون پیشنهاد میکنم بخونید
مهدی
خلاصه ای جامع است تقریبا از بیشتر روش هایی که تا به حال شنیده اید یا خوانده اید. تجربه شخصی بنده این بوده که وقتی یک روش ابتکاری و با توجه به حالات درونی ام برای خودم ساختم با الهام گرفتن از روشهای معرفی شده، بهتر نتیجه داده تا اینکه بخوام یک روش خاصی رو دنبال کنم چون هر روشی یه مزیت و یه عیبی داره و وقتی این روش ها کامل میشه که شخصی سازی بشن.
Abas Jafarpoor
تمامی مطالب البته 99درصد از دغدغه های این کتاب وراهکارهای ارائه شده، سخن دل این حقیر هستش که بطور سری ولی جدی حدود سه سال دارم اجراشون میکنم و خیلی خیلی متفاوت وجذاب هم برای من وهم برای فراگیران!!! خوشحال شدم که دیدم تنها نیستم!!!
Alireza Nakhaei Amroodi
کتاب کاملا روان و کاربردیست، از کتاب های رقیب خود حتی کتاب «چگونه کتاب بخوانیم» بنظرم بهتر اومد «البته هیچ کدوم رو فعلا به پایان نرساندم». از خوبی های دیگه این کتاب میشه به ایرانی بودن و تازه بودنش اشاره کرد که خیلی مناسب حال و احوال مدرن و ایرانی هست. فقط چرا کتاب پی دی اف است؟!! قیمت مناسبه ولی چون پی دی اف هست بنظرم باید کمی کمتر میشد ولی در کل پیشنهاد می‌کنم بخرید.
فرشید
نسخه کاغذی این کتاب چنده؟
Asra
25
SARWAN_10
عالی و پر محتوا ❤️

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد