نظرات درباره کتاب کلیدهای یادگیری زبان‌های خارجی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کلیدهای یادگیری زبان‌های خارجی اثر علی پیرهانی

نظرات کاربران درباره کتاب کلیدهای یادگیری زبان‌های خارجی

نویسنده:علی پیرهانی
امتیاز:
۳.۲از ۳۲ رأی
۳٫۲
(۳۲)
سیّد جواد
کتاب ۲۰۴ برنامه مطالعه از طرح کتابخانه همگانی ، کتاب مفیدی است و راهکارهای خوبی برای یادگیری زبان در آن بیان شده ، البته کتاب یک DVD هم دارد که دوستان برنامه نویس در اپلیکیشن ها باید فکر کنند چطور با فایل PDF می توان DVD را هم قرار داد که کاربران بتوانند بصورت کامل از کتاب بهره مند بشن !
Daneshe.Ketab.Khandan
کتاب خوب , مفید و کارآمد . نقص اصلی کتاب , نداشتن راهکار مناسب برای یادگیری دستور زبان هست و این مورد از دید نویسنده پنهان مونده و تمرکز اصلی بر یادگیری واژگان و صد البته یادگیری روش به کار بردن واژگان هست . پیشنهادات و راهکار های کتاب بسیار خوب و منطقی است و مبانی روانشناسی و عصب شناسی قابل قبولی دارد . خود نویسنده از نوابغی است که چندین زبان را بلد است. همون طور که اگر شما پروفسور سمیعی رو در خیابان ببینید , از او خواستار نصایحی برای بهبود سلامتی خود خواهید شد , خواندن این کتاب هم مثل این است که آقای پیرهانی رو در خیابان ببینید و از ایشان بخواهید تا در زمینه ی یادگیری زبان به شما نصیحتی بکند و ایشان هم وقت بگذارد و مفصلا برای شما توضیح بدهد . در کتاب اشاره به دی وی دی همراه کتاب شده که از قضا قابلیت دسترسی در طاقچه وجود ندارد . اما مطالب کتاب وابسته به دی وی دی نیست و بدون آن هم ۹۹ درصد هدف کتاب محقق می شود . به زبان آموزان پیشنهاد می کنم .
rahman
شورشو در اوردین دیگه قیمت نسخه چاپی با سی دی ۱۲ تومنه قیمت ایپوب گداشتین ده تومنن چ خبرههه
امیر
برای معلم ها ضرر ندارد اما برای غیر معلم ها کاملا بی فایدست. البته برای کسی که از صفر میخواد زبان شروع کنه بد نیست. و امید پیدا میکنه
yasman
برای افرادی که مبتدی هستن و قصد یادگیری زبان را دارن خواندن این کتاب توصیه میشه...؟!
aidajabbarri
این کتاب به یادگیری زبان به صورت خودآموز کمک میکنه.
فرامرز
تقریبا نصف کتاب به کارم نیومد ولی از بخش‌های وسط به بعدش خوشم اومد و بنظرم کاربردی میاد، از یه طرف روشهای مختلف تقویت زبان رو میگه و از یه طرف چیزایی رو میگه که در مسیر آموزش به درد میخوره. درکل خوب بود.
Roya
شیوه های یادگیری منسوخ شده روش های 20 سال پیش برای یادگیری زبان
jaber21
عالیست
Hamed
دی وی دی کتاب چطوری میشه دانلود کرد؟
fahime A
سلام .اگه متوجه شدین ب من هم بگید ممنون
Dexter
این کتاب بیشتر به درد مدرسین زبان و اساتید دانشگاه می خوره...چون به بررسی علت های عدم آموزش صحیح زبان در زبان آموزها می پردازه.
saaadi_h
خیلی دیگه ابتدایی و سادست.
Meysam
چقدرر خوبه ک شما اینقدرر کتابخوان هستید. خوشبحالتون. تبریک میگم بهتون
momenhub
کتاب علمی نیست.

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد