نظرات درباره کتاب همدرد و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب همدرد اثر ویت تان نوین

نظرات کاربران درباره کتاب همدرد

۳٫۹
(۷)
فرنوش ندومی
درکل کتاب بسیار ارزشمندی هست و میشه به هرکسی توصیه اش کرد. علاوه بر اینکه با احساسات پیچیده و چندگانه ی یه جاسوس آشنا میشیم، اطلاعات عمومیمون در مورد اتفاقات جنگ ویتنام خیلی بالا میره دیدگاه هر دو طرف رو میشنویم. در خصوص ترجمه هم، من نسخه ی چاپی یه ترجمه ی دیگه که به نام هواخواه چاپ شده رو دارم و تا وسطاش خوندن ولی به حدی این ترجمه بهتر و روانتر هست که از اینجا این نسخه رو گرفتم و از اول خوندم و واقعا ترجمه اش رو دوست داشتم. البته در مورد علائم نگارشی حق با سایر دوستانه. یه مقدار تو گذاشتن نقطه و ویرگول و سرخط رفتن کم کاری شده.
سما
عزیزم حتما نسخه انگلیش رو ببین. متوجه میشی همینجوریه
Mitra
با ترجمه ی کتاب که میشه کنار اومد ولی چرا علایم نگارشی و نوشتاری خیلی ساده رو رعایت نکردن؟ حتی وقتی حرف یک شخصیت تموم میشه ، حرف شخصیت بعدی رو نبردن خط بعدی. همه ی مکالمه ها تو هم تو همن
سما
این کتاب یه اعترافه و یه روایت و تک‌نفره داره میره جلو. من متن اصلی رو دیدم... به همین ترتیبه.... بدون دیالوگ و گیومه و تو هم تو هم.
اِیْ اِچْ|
گزارش اشکال در کتاب بدید تا رسیدگی بشود.
محسن
ترجمه ی بسیار ضعیف و شیوه ی سطحیه نگارش. کتاب هواخواه انتشارات میلیکان فوق العاده س چرا باید رو یه کتاب دوتا اسم گذاشت و تو دوتا انتشارات منتشر کرد این خودش سرقت ادبیه
zohreh
۵۷. نبود علائم نگارشی صحیح و به جا، و روان نبودن متن ترجمه شده خوندن کتاب رو براتون به حدی دشوار میکنه که از همون صفحات اول ممکنه ولش کنید! پیشنهاد میکنم ترجمه دیگری رو برای خواندن انتخاب کنید. و اما داستان روایتگر زندگی جاسوس دوجانبه‌ای در طول جنگ ویتنام و آمریکاست. حضور در جنگ بعنوان جاسوس و دیدن کلیت ماجراها از دید اون تجربه جدیدیه که نویسنده با ظرافت روش مانور داده. خط فکری جاسوس با توجه به آموزش‌هایی که داشته جای فکرکردن داره. سوالاتی که تحت عنوان دیالوگ‌هایی با خود، از خودش میپرسه بسیار عمیقن. شخصیت ماجرا یک انسان باهوشه که با وجود اعتقاد به آموزش‌هاش تک تک کارهای خودش رو زیر سوال می‌بره و درموردشون فرضیات و نظریات جدید و جالبی ارائه میده.
شیلا،،،
منم دقیقا نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم
سمانه
ترجمه کتاب واقعا خسته کننده میکنه کتابو بعد ۶۰ صفحه دیگه نخوندم
الي
این ترجمه خیلی بهتره، در کل من این رمان دوست داشتم چند بار خوندمش
سما
صددرصد با فرنوش موافقم.

حجم

۴۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۴۵۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
۵۹,۵۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد