نظرات درباره کتاب جادوگر سفید و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
تصویر جلد کتاب جادوگر سفید

نظرات کاربران درباره کتاب جادوگر سفید

انتشارات:سنجاق
امتیاز:
۵.۰از ۱۴ رأی
۵٫۰
(۱۴)
کاربر ۵۷۷۶۳
زاویه دید این کتاب دنیات و عوض میکنه و علت اتفاق افتادن هرچیزی توی زندگیت دیگه مجهول نیست و مکانیزم چرایی تمام خوش بیاری ها و بد بیاری ها رو برات روشن می کنه.
کاربر ۸۹۴۲۷
سلام. دانش و سبک این کتاب برای کسایی که علاقه‌مند به تکنولوژی روز دنیا هستند و علاقه به فیزیک کوانتوم و علوم عرفانی دارند بسیار جذاب خواهد بود. قسمتی از کتاب: زندگی همانند اقیانوسی از امواج در حرکت است که هوشی فارغ از زمان و مکان به این موج‌های خروشان نظم می‌دهد. در ابتدا ممکن است درک و پذیرش این سیستم شعوری که به صورت مرموزی تمام منطق و قوانین حاکم بر هستی را مثل چسب‌مایع کنار هم نگه داشته است کمی پیچیده به‌نظر برسد، ولی بهتر است بدونیم کجاییم و سفر ما سوار بر کدامین موج در گذر است. راستش کیهان چشم به راهمان است تا به حقیقت آن پی ببریم و هرچه بیشتر با قوانین و متغیّرهای آن آشنا شویم، بازی زندگی سرگرم کننده‌تر خواهد بود.
کاربر 8762015
عالی و متفاوت!! اگه تو مسیر خودشناسی هستی، ولی مطمئن نیستی که دقیقا از کجا باید شروع کنی راستش این کتاب می تونه راهنمای خیلی خوبی باشه. با موضوعاتی همچون ( رویا بینی ٫ قدرت ذهن ٫ دوپامین ٫ راز رسیدن به آرزوها و خیلی چیزهای دیگه اینجا با دیدی تازه باهاشون روبرو میشی.
خورشید
خیلی خوب بود . پیشنهاد میکنم این کتاب رو ، واقعا ارزش خوندن داشت و محتوای کتاب مخصوص ادم هایی هست که به چگونگی این جهان فکر میکنند و علاقه مند هستن به سطح اگاهیشون اضافه بشه ، قطعا بعد از خوندن محتوای کتاب با اگاهی بیشتر و ذهنیت جدید ادامه خواهید داد و دیدتان به زندگی دیدگاه جدید تر و جالب تری خواهد بود .
کاربر 8939836
برای جوانها بسیار خوبه که بخوانند تجربه خوبی میشه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد