نظرات کتاب آموزش طراحی و اسکیس در ۳۰ روز
کتاب آموزش طراحی و اسکیس در ۳۰ روز اثر کورش محمودی ده ده بیگلو

کتاب آموزش طراحی و اسکیس در ۳۰ روز

نویسنده:مارک کیستلر
انتشارات:افریز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۴۰ رأی
۳٫۴
(۴۰)

نظرات کاربران

Farhang Ghesmatee
با اینکه انگلیسی زیاد تعریفی نداره، کتاب زبان اصلیشو راحت متوجه شدم خیلی ساده و کاربردی با روزی کمتر از نیم ساعت تمرین میتونید طراحی و یاد بگیرید
کاربر 4987983
من صفر صفرم به نظرت بخرمش کار کنم تأثیر داره ؟
تارا طاهر
من کتاب رو قبلا خوندم و باهاش تمرین کردم، برای افراد مبتدی کاملا خوبه و روش آموزشش مناسبه، از پایه به صورت ساده شروع میکنه و مهمتر اینکه سایه زنی و سه بعدی کشیدن رو به خوبی یاد داده. اما اگر در طراحی قوی هستید شاید به نظرتون ساده باشه!
melina
به تازگی این کتاب رو خریداری کردم البته کامل نخوندم و جلسه سوم هستم به میاد کتاب خیلی خوبی باشه تاحالا که چیزای خوبی یاد گرفتم 💕
کاربر ۲۸۱۳۸۸۶
برای شروع خیلی خوبه فقط هر روز بیست دقیقه زمان بذارید بسیار تاثیر گذار بود
سماء کشاورز
کتاب روان و خوبیه. روند خوبی داره و با توضیح‌های ساده باعث میشه به مرور تصویر پیچیده‌تری خلق کنیم. مثل باقی کتاب‌های طراحی دیگه‌ای که دیدم نیست. کتاب‌هایی که مدل و تصویر رو گذاشتن جلوت رو گفتن فقط بکش. با توضیحات پیچیده! پیشنهاد میکنم ازش بهره ببرید.
سمیه
کتاب بسیار خوب و متفاوتی هست. مباحث این کتاب در کمتر کتابی نوشته شده. چون کتاب زیاد خوندم در رابطه با طراحی. برای من که کلاس طراحی می رم و استادم تمایل زیادی به آموزش نداره و بسیار کند جلو می ره، واقعا مفید بود. به راحتی شما رو چند ترم جلو می اندازه. به خاطر قیمتش در خریدش شک داشتم اما الان خوشحالم که خریدمش.

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد