نظرات درباره کتاب داستان سمان و عینک شکسته اش و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب داستان سمان و عینک شکسته اش اثر حمید نجارزادگان

نظرات کاربران درباره کتاب داستان سمان و عینک شکسته اش

انتشارات:زرنوشت
امتیاز:
۵.۰از ۱۰۹ رأی
۵٫۰
(۱۰۹)
زراعت
متن قوی تنظیم شده و ویرایش شده است.
دانیال
کتاب فوق العاده است توصیه میکنم
کامران تفتی
بنظرم افراد درون گرا حس بهتری از این کتاب می گیرن یا می تونن بهتر شخصیت های کتاب رو درک کنن
علیرضا منظم
این کتاب برای من نقطه عطف آغاز کتابخوانی داستانی بطور جدی شد و از سیر کتاب لذت بردم داستان متفاوتی داره کتاب با پایانی متفاوت پیشنهاد میدم ولی بنظرم مخاطبان کتاب دو دسته هستن دسته ای که کتاب متفاوت و فوق العاده میدونن اون رو و دسته ای که خیلی معمولی میدونن و باهاش نمیتونن ارتباط برقرار کنن
دلارام خسروی
مطالب کتاب زنده است و با تو حرف میزنند. او میخواست جوانمردی را تمام کند. او نمی¬خواست رها کننده باشد. او میخواست خُلق پهلوانی داشته باشد. میگویند پهلوونی که عاشق نیست، پهلون نیست، ولی هیچ کس نمیداند که چرا از یک جایی به بعد، سمان به خودش و زندگی باخت. شاید همان موقع که تلاش میکرد که خودش را به کیان ثابت کند، باخته بود. کیان او را پس میزد. شماره تلفنش را عوض کرده بود، اما سمان دست بردار نبود. به هرچیزی و هرکسی متوسل میشد که خودش را به کیان برساند. حتی پس از ازدواج کیان، با یک آیدی جعلی، او، همسر و برادرش را دنبال میکرد. حتی به همسر کیان میگفت خانم عبداللهی باید لیاقت کیان را داشته باشد و اسم کوچکش را صدا نمیزد.
خیرالله جهانی
فوق العاده بود توصیه به نسل جوان
خلق خوب
عالی داستان عینک هم جالب بود
شاهین عمری
من تابه حال توصیه ننوشته بودم ولی برای این کتاب مجبورم چون فرشته نجات من نفهمیدن عشقم بود
هدایت صادقی
این کتاب را به توصیه خواهر خریدم. من را با مطالعه آشتی داد. به شدت توصیه میکنم.
علیرضا براتی
من نسخه فیزیکی را دریافت کردم و از همان اول فهمیدم با اثری جدی طرف هستم. یک داستان عاشقانه که با چهار راوی مختلف بیان میشود و راجع به آن تحلیل های مختلف ارایه میشود. نویسنده مثلث را به مربع تبدیل کرده است و با ذهن خواننده همراه میشود تا موضوعاتی را برای او شفاف کند.
فریبرز احمدیان فر
نسخه الکترونیکی هم جالب است و تصاویر رنگی است.
فرشاد بوربورانی
این کتاب برای من مصداق این شعر شهریار است آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی سنگدل این زودتر میخواستی حالا چرا عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست من که یک امروز مهمان توام فردا چرا نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا وه که با این عمرهای کوته و بی اعتبار اینهمه غافل شدن از چون منی شیدا چرا
فریبرز احمدیان فر
برای اینکار هفت سال زمان گذاشته شده است. داستان سمان و عینک شکسته اش که نگارش آن حدود 7 سال به طول انجامیده است، یک داستان عاشقانه با چهار روایت مختلف است که سعی کرده است با دیدگاهی نو و منحصر به فرد یک داستان عاشقانه را بازگو کند و سپس به بررسی روانشناسانه و روانشناختی آن بپردازد و ذهن خواننده را با سوالات مختلف با مفاهیم بیان شده همراه کند. همین عبارت بالا برای دریافت این کتاب کافی است.
فرانسه مهد عشق
همین عبارت کافی است؟
اسد بختیاری
ممنون از استاد عزیز بابت نشر الکترونیک واقعا پیدا کردن نسخه فیزیکی خیلی سخت بود میتونیم به دوستان معرفی کنیم.
کاظم کریمی
خیلی خوب بود و چقدر دلم فشرده شد توی بخش هایی از کتاب
صادق رستمی
این کتاب همان طور که در توضیحات آمده است به دوستداران مطالعهٔ یک داستان عاشقانه از دریچهٔ علم روان‌شناسی پیشنهاد شده است اما باید متذکر شد که سبک روایت این داستان عاشقانه کاملا منحصر به فرد است. برای طرح مباحث روانشناسی فصل آخر از شیوه گفت و گو محور بین نخبگان استفاده شده است و در آن نیز داستان عاشقانه دیگری روایت میشود و به داستان اصلی نیز برمیگردد.
سینا عزیزی
چند وقتی از خواندن فراری بودم ولی این کتاب من را جذب خودش کرد شخصیتهای فصل آخر هم درست شبیه سازی شده اند هرچند اعتقادی به جلسات ندارم
زیبا مهری
از خط به خط این کتاب لذت بردم. با شخصیت اول داستان خیلی احساس نزدیکی می‌کردم :) به شدت پیشنهاد می‌شه.
کلمات بهشتی
دوباره اون حس عجیب.. ته دلم میریزه باشیطنتاش..خنده هاش..شوخیاش.. یه حس شیرینه..ولی جدیده..تاحالا نچشیده بودمش.. یه حس عسلیه.. از درسش خوشم نمیومد..ولی الان یه اشتیاق عجیبی حس میکنم برای جلب رضایتش.. تحسین تو نگاه خیلیا موج میزنه.. هی حواسم پرت اون عسلی تو قلبم میشه..
جواد محبی
این کتاب با زبان روان به اهدافی که مد نظر داشت رسیده است.
کاربر ۸۹۲۹۴۷۸
فوق العاده بود

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان