نظرات درباره کتاب مدیریت ذهن برای پیروزی و موفقیت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مدیریت ذهن برای پیروزی و موفقیت اثر لنی بشام

نظرات کاربران درباره کتاب مدیریت ذهن برای پیروزی و موفقیت

۵٫۰
(۸)
مهدی نیسی پور
این کتاب را من و دوست عزیزم فتح الله دلفانی خان ترجمه کرده ایم. محتوای کتاب برای کسانی که علاقه مند به رشد و توسعه فردی و کسب موفقیت هستند فوق العاده کاربردی و جذاب است. رویکرد خود من نسبت به هدفگذاری و برنامه ریزی و دستیابی به موفقیت پس از مطالعه نسخه اصلی کتاب متحول شد و جالب است بدانید که اولین هدفی را که پس از مطالعه نسخه اصلی برای خودم تدوین کردم ترجمه این کتاب بود! خب می‌بینید که به هدفم دست پیدا کرده‌ام! مطالعه این کتاب را به همه کسانی که برنده شدن را دوست دارند ولی هنوز راهی برای آن نیافته‌اند توصیه می‌کنم. اطمینان دارم با مطالعه این کتاب و یادگیری تکنیک‌های ارایه شده در آن لذت بیشتری از زندگی تان خواهید برد. پیروز و موفق باشید.
کاربر 8729810
با سلام و احترام خدمت تمامی مخاطبین عزیز طاقچه ضمن تقدیر از جناب آقایان نیسی پور و دلفانی خان بابت تلاش های فرهنگی ایشان در مسیر افزایش هرچه بیشتر سطح آگاهی جامعه در حوزه خودشناسی ، ارتقای خودآگاهی و موفقیت فردی ، بنده به نوبه خود و بر حسب تجربه شخصی، مطالعه کتاب ها و مقالات این حوزه و انجام تمرینات روزانه پیشنهادی که موجب شکل گیری عاداتی درست و مثبت در رفتار و افکار و باورهای ما خواهد شد را به عزیزانم پیشنهاد می دهم. کلید موفقیت هر شخص در وجودش است و عوامل بیرونی تسهیل گر رسیدن به موفقیت های شکل گرفته در ذهن اشخاص هستند. موفق و پیروز باشید. علی زاده . ۱۴۰۳.۰۴.۱۱
weatherwoman
من کتاب رو دیروز خریدم و با خوندن صفحات ابتدایی شیفته محتوای کاربردی و ترجمه روان و گویای اون شدم. در قسمت نمونه مطالعه دیده بودم که بخشی از محتوا مربوط به رهنموهای تاکیدی برای افزایش تعهد به اجرای برنامه و دستیابی به اهداف هست. همین باعث شد که مطمئن بشم کتابی که برای خرید انتخاب کردم می‌تونه بهم کمک کنه تا برنامه‌های عملیاتی برای هدفهای زندگیم بنویسم. حالا که به کل متن کتاب دسترسی پیدا کردم و چند نمونه از رهنموهای تاکیدی رو برای کاهش وزن، موفقیت در امتحانات، پرداخت بدهی ها، تقویت حافظه و ... خوندم واقعا احساس خوبی از خرید این کتاب دارم. از نویسنده و مترجم کتاب برای انتشار این اثر کاربردی بینهایت ممنونم و خوندن اون رو به مخاطبین طاقچه توصیه می‌کنم.
S.
تشریح مفاهیم خودآگاه، ناخودآگاه و خودپنداره در این کتاب به بهترین صورت و بسیار گویا بیان شده و روش ارائه شده برای ساخت و شکل گیری این مولفه‌ها در ذهن به نحوی کاربردی آموزش داده شده است. نسخه چاپی کتاب را قبلا مطالعه کرده ام و جزو کتاب‌هایی است که خواندن آن را از بهترین تجربه‌های خود برای توسعه فردی می‌دانم.
کاربر 8735109
در یک کلام عالی! محتوای اثربخش پیرامون شناخت ار خود و توانایی های خود متن ساده و اثرگذار بدون پیچیدگی های معمول کتب روانشناسی و توسعه فردی ترجمه روان و دقیق پاورقی های به اندازه و توضیحات تکمیلی بجا

حجم

۱۷۵٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۱۷۵٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۱۹۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد