نظرات درباره کتاب توهمات جمعی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب توهمات جمعی اثر تاد رز

نظرات کاربران درباره کتاب توهمات جمعی

نویسنده:تاد رز
امتیاز:
۴.۴از ۱۹ رأی
۴٫۴
(۱۹)
علیرضا
این کتاب، کتاب خیلی مهمی هست. من نسخه چاپیش رو داخل نمایشگاه کتاب تهیه کردم. نویسنده‌اش تاد رز، استاد هاروارد بوده و حیطه تخصصیش هم توسعه مغز و انسان بوده (ویکی‌پدیای انگلیسی شو پیشنهاد میدم بخونین) خود کتاب هم راجع به این هست که در بسیاری از مسائل، ما به واقع تصمیم گیرنده‌ نیستیم و اثرات زندگی در اجتماع می‌تونه باعث یک سری خطا و تله‌ی شناختی در ما بشه... ترجمه اش هم خیلی روون و خوب بود به نظرم.
کاربر 8637742
ممنون از راهنماییتون
نارون
چه جالب که این کتاب منتشر شده! چند ماه پیش روی یوتیوب یک ویدیو با همین عنوان وجود داشت که حدودا نیم ساعت بود... خوشحال شدم الان دیدم منتشر شده و تخفیف هم خورده!!! ظاهرا نشر میلکان اخیرا خوب کار کرده و کتب دیگه هم از این نشر خوندم، نظرمو جلب کردن مثل بازی بلندمدت، بدن فراموش نمی‌کند و افسردگی نهفته. به نظرم کتاب اثرگذاری هست که باید بخونیم اونم تو این برهه از تاریخ که رسانه‌های اجتماعی و جامعه، به ما و فرزندانمون، خط فکری میدن و ما باید خودمون رو به یک مرحله از آگاهی برسونیم که کمتر آسیب ببینیم.
rezarad2024
🤩کتاب های خوبی میخونید👏🏼
farokhchehr
مرسی از طاقچه که به شکل دیگری آخر هفته‌ها رو تخفیف میده... چقدر خوب که «این» کتاب تخفیف خورده این هفته، من راجع به کتاب قبلا خونده بودم تو آمازون و گودریدز و خیلی مشتاقم که مطالعه‌اش کنم. کتاب، راجع به خطاهای شناختی هست که در زندگی اجتماعی شکل میگیره و مدخل‌های خوبی هم داشت انتهای کتاب و میتونم بگم با یک کتاب علمی مواجه هستم که ترجمه‌اش هم خوب به نظر می‌رسید.
سمانه اسکندری
نویسنده کتابِ اسب سیاه ....... راجب خطاهای شناختی پیشنهاد میکنم بخونید ❤️
mazp
این کتاب ، کتاب بسیار مفیدی است که هر کس میتواند توی زندگی اش بکار بگیردش و از ذهن خود حرف بزند
سارا بیات
ابتدای کتاب با نقل قولی آغاز می شود " سوال واقعی اینجاست که آیا آینده روشن تر همیشه انقدر دور است؟ ... " این کتاب یکی از جذاب ترین کتاب هایی هست که شروع به خواندنش کردم و من که همیشه مقدمه کتاب ها رو سرسری میخوندم و یا نادیده میگرفتم از مقدمه و شروع این کتاب نتونستم رد بشم.

حجم

۳۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۳۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد