نظرات درباره کتاب آمین و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آمین اثر سحر ممبنی

نظرات کاربران درباره کتاب آمین

نویسنده:سحر ممبنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأی
۲٫۸
(۵)
کاربر ۱۶۳۱۵۹۸
متاسفانه خیلی از نویسنده ها به اخلاقیات پایبند نیستند. دختر داستان فکر میکنه آمین برادر واقعی اش است همه در خانه میدانند که نیست ولی بهش نمیگن پسره عاشق دختره میشه ولی دختر نمیدونه و فکر میکنه برادر واقعیش است تمام مدت هم آویزان و بغل پسره است حتی بعد از ازدواج و فرارش از خانه با وجود متاهل بودن باز به آغوش این به اصطلاح برادر که در واقعیت نامحرم و غریبه است پناه میبرد نمیدونم این چرت و پرت ها چیه می نویسند در حالت عادی هم مگه یک خواهر و برادر چقدر همدیگر را بغل میکنند نویسنده چرا اینقدر همه آدم ها را به هم پیچانده و با هم قاطی کرده به طوری که اصلا قابل درک و فهم نیست انگار یک داستان در مورد آدم فضایی ها می خونی نه یک خانواده با انسان های واقعی !!!!!!!!
elsa
داستان درباره عشق،از خودگذشتی و صبوری پسری به نام آمین هست که به وقت‌ش دوست و برادر هست وقت دیگر همراه و عشق زندگی یه دختر
کاربر ۱۶۳۱۵۹۸
اصلا شخصیت آمین در این کتاب به کلمه از خودگذشتگی و فداکاری معنای جدیدی داد دختره فکر میکنه پسره برادرش است و یکسره تو بغل پسره پارک میکنه پسره هم که بنده خدا مشغول از خود گذشتگی!!!!!!!! چه خوبه ما هم یکم از این از خودگذشتگی ها و صبوری ها و ... داشته باشیم !!!!

حجم

۸۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳۶ صفحه

حجم

۸۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳۶ صفحه

قیمت:
۱۴۹,۰۰۰
۷۴,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد