نظرات درباره کتاب تماشاگران امروز ـ ۲۴ اردیبهشت۹۶ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
روزنامه تماشاگران امروز ـ ۲۴ اردیبهشت۹۶

نظرات کاربران درباره کتاب تماشاگران امروز ـ ۲۴ اردیبهشت۹۶

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأی
۳٫۰
(۸)
خوابگزار
یک مغالطه آشکار در صفحه اول قابل رؤیته: همه حامی روحانی آنهم با فونت درشت و به خواننده ای که فقط تیتر را میخونه القا میکنه که واقعا همه حامی روحانی هستند.اما در واقع چنین نیست بلکه از یک استدلال استقرایی نادرست بهره گرفته و سپس به دروغ تعمیم داده روش استدلال استقرایی ، جز به کل می‌باشد. انسان‌ها استدلال استقرایی را برای رسیدن به نتایج کلی ، با استفاده از مجموعه‌ای محدود از حقایق و با کمک فرآیند تعمیم به کار می‌برند. یعنی با دیدن نمونه‌هایی محدود ، با استفاده از تعمیم ، این قانون را به کل مجموعه نسبت داده شده است ، ولی این نتیجه‌گیری همیشه درست نیست.
marigold
درخواست حسین فریدون از صداوسیما برای ایجاد فرصت پاسخ بسمه تعالی جناب آقای علی عسکری؛ ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تقدیم سلام؛ از آن‌جا که در برنامه گفتگوی ویژه خبری ساعت ٢٢:٤٥روز شنبه مورخ ٩٦/٢/٢٣ سیمای جمهوری اسلامی ایران، آقای قالیباف موضوع کاملاً نادرستی در خصوص تعیین مدیران بانک‌ها را به اینجانب نسبت داده‌اند، تقاضا دارم بر اساس موازین شرعی و قانونی، وقتی را در شبکه دو سیما در اختیار اینجانب قرار دهید تا برای آگاه ساختن مردم بزرگوار ایران نسبت به تهمتی که به اینجانب زده شده است، پاسخ دهم. با تشکر ـ حسین فریدون. n
عباس
اول آقای رئیسی پیشنهاد مناظره دادن بعد حالا شما تیتر میزنین چرا طفره میره؟؟؟ بس کنید چقدر دروغ میگید... همش دارین فضا رو به نفع خودتون تغییر میدین... رسانه دست شماست هر کاری هم بخواین انجام میدین دیگه.
غریبه
حالا من چی کار کنم که چند تا بازیگر طرفدار روحانی اند ، عقلم کمتر از این بازیگر هاست و خودم نمی تونم بفهمم کی بهتره که ببینم اینا طرفدار کی اند و منم طرفدار اون آدم باشم ، آدم های معروف نباید ملاک و الگو قراربگیرند ، معروف بودن که دلیل حق بودن نیست خیلی تیتر سطح پایینی داره این روزنامه. در ضمن تمسخرم کرده یه سری افراد رو.
خوابگزار
کانال تلگرامی ضدانقلاب «آمد نیوز» را هم داخل حامیان حسن روحانی وارد کنید که نه فیلتر میشه نه مسدود😒

حجم

۲٫۷ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

قیمت:
۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد