نظرات درباره کتاب اقیانوس مشرق و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب اقیانوس مشرق اثر مجید پورولی کلشتری

نظرات کاربران درباره کتاب اقیانوس مشرق

انتشارات:احیاء
امتیاز:
۴.۶از ۹۲ رأی
۴٫۶
(۹۲)
کتابدوست
کتاب درباره شیدایی دوست داران امام رضاست پینه دوزی عارف جوانی پر شور که در جستجوی آب حیات است اما می رسد به عشق مولا...
MahdiiQ
کتاب به نظرم عالی بود . استفاده به جا از آرایه ها و خط داستانی نسبتا خوب . پایان بندی جالب و متفاوت . در عین حال که برای نو جوان و جوان نوشته شده شکل قدیمی طور خودش رو حفظ کرده . نسبت به داستان های ایرانی موجود برای هم سن و سال های من این کتاب خیلی خوبه. قشنگ همسفر با داستان هستید و این نشون میده صحنه ها و توصیفات به خوبی ارائه شدند. دم نویسندش گرم😁
meybod1388
کاش صوتی بشه
SNojumi
داستانی آرامش بخش و آموزنده بود .از خواندنش لذت بردم
Reza Reza
داستان تو ایران زمون امام رضا اتفاق میفته و در مورد یه پسره س ک ب دینی اعتقاد نداره ک دنبال چشمه آب حیات از جنوب ایران میره شمال و تو این مسیر ی سری اتفاقات میفته که با امام رضا اشنا میشه..متن خیلی عالی و جذاب نوشته شده و خیلی خیلی استدلال داره و برا اشنایی با مقان ولایت و امامت بشدت خوبه‌..کتاب زیاد میخونم و نظرم از رو هیجان نیست...‌واقعا لذت بردم و دنبال اینم ب نویسندش یه تبریک و خدا قوت درست حسابی بگم..
زهرا جاویدی
داستان بلندی در مورد فردی به نام عمران که از دریای جنوب به قصد پیدا کردن آب حیات به سمت دریای شمال می رود و در راه مورد عنایت امام رضا قرار می گیرد این کتاب، اصول امام شناسی رو در قالب داستان بیان می کند
مجید
کتابی که در قالب رمان سعی میکند گوشه ای از شخصیت والای علی بن موسی الرضا را نشان دهد و معرفت ما را نسبت به ایشان افزایش دهد.
یا حسین(ع)
عالی بود. در این کتاب مفاهیم اعتقادی در قالب رمان بیان شده است. از جمله حدیث سلسلة الذهب: خداوند فرمود: کلمه توحید (لا اله الا الله) دژ و حصار محکم من است. هر کس آن را بگوید، داخل حصار من شده و هر کس داخل قلعه و حصار من شود، از عذاب من در امان است. سپس امام رضا (ع) فرموند: اما در صورتی که به شرط‌های آن عمل شود، و من یکی از آن شرط‌ها هستم.
منیرالسادات
عالی بود عالی فقط دلم میخواست که ادامه داشت یه جوری گویا نصفه مانده بود
Parissa
بنظر من خیلی کتاب جذابی نبود

حجم

۱۵۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

حجم

۱۵۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد