نظرات درباره کتاب استراتژی های نفوذ و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب استراتژی های نفوذ اثر مهرداد فضیلت

نظرات کاربران درباره کتاب استراتژی های نفوذ

انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۱۱ رأی
۴٫۱
(۱۱۱)
🌱 آونـב
به‌عنوان یک ویراستار، خوندن این کتاب برام آزاردهنده‌ بود. واقعاً در حق کتاب به این جذابی، کوتاهی شده. مطالبش کاربردی و مفیده.
mohammad
بسیار عالی حتما بخونید!
HMS6312
همانطور که از عنوان پیداست، درباره استراتژی ها و روش های ترغیب و نفوذ در افراد در حوزه های فردی، اجتماعی و بازاریابی است. من به شخصه از خواندن کتاب لذت بردم و با تطبیق بعضی بخش ها روی قسمت های مختلف زندگی شغلی و فردیم، حس خوبی پیدا کردم و درک اون بخش ها برام راحت تر شد. حجم کتاب کمه. و در کل ۴۵ موضوع (استراتژی) رو توضیح میده. که این باعث میشه حجم هر موضوع کم بشه و از خواندنش حوصله تون سر نره.
سارا
بسیار عالی☺
نیما
عالیه حتما بخونیدش
zohre Ghanipour
واقعا کتاب فوق العاده ایه👌
mahsa402
خوب و کاربردی
کاربر 6886056
خیلی کتاب خوبی بود هم در زندگی و هم برای کسانی که شغل خدماتی و ... دارند مفید هست
fateme
چندان کتاب جالب وگیرایی نبود.
گلاره
کتاب مفیدی بود. دوست داشتم
جعفر سلمان نژاد
کتاب بسیار جالبی هست فقط ایکاش غلطهای املایی نداشت
حسین
وقتی راهکار هاش رو میخونم، با خودم که فکر میکنم میبینم خیلی از آدم های کاریزماتیک اطرافم ناخودآگاه از همین روش ها استفاده می‌کنند.
دی ۱۴۰۰ y
متن خوبی نوشته و روان
saeid_vtpr
۱. بیشتر نوشته ها شبیه مقاله‌س تا کتاب، هرچند که در آخر گفته شده که از مقالات مرتبط جمع آوری شده. ۲. غلط املایی زیادی داشت. ۳. جذابیتی نداشت. ۴. خسته کننده بود. ۵. نکته مثبتی که باعث میشد تا کتاب رو ادامه داد، گه گاهی اطلاعات خوبی به مخاطب داده میشد
کاربر ۲۲۲۷۵۴۱
تنها چند صفحه اول کافی بود بفهمم چقدر کتاب مفیدی هست. و حیف بود نظری ننویسم . ارزش این کتاب بالای ۵۰ تومن هست به نظرم که رایگان قرار داده شده .
محمد مهاجر
👌 کتاب فوق الاده عالی و کاربردی در زمینه بازاریابی،تبلیغات و فروش
کرم کتاب
این کتاب فقط یک کپیه از آثار خارجی
mohammad khezri
این کتاب برای تمام افراد جامعه، از جمله صاحبین کسب و کار مفید و ضروری‌ست.گمان نمیکردم نظیر چنین کتب با کیفیتی را در ایران تالیف کنند. بسیار روان و کاربردی و علمی نگاشته شده بود. در مورد اقای فضیلت (نویسنده) نیز اندک تحقیقی کردم. فرد شایسته و لایقی میباشد..
parisa.p
بهترین خاصیت کتاب این بود که هم به اندازه کافی توضیحات و پشتوانه علمی داشت و هم به اندازه کافی مثال داشت ، موضوعات بیشتر برای تجارت بود اما در ۴۰% اوقات هم مثالی برای زندگی روزمره داشت. خواندنش میتونه خیلی نکات ریز درباره رفتارشناسی به کسانی که تخصصی تو این موضوع ندارن یاد بده .
Amin
جالب بود نکات ریز و جالبی داره

حجم

۲۰۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۲۰۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
رایگان