نظرات درباره کتاب گزارش اقلیت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب گزارش اقلیت اثر فیلیپ ک.  دیک

نظرات کاربران درباره کتاب گزارش اقلیت

نویسنده:فیلیپ ک. دیک
امتیاز:
۳.۹از ۱۸ رأی
۳٫۹
(۱۸)
محسن
نویسندهٔ کتاب فیلیپ.ک. دیک در ژانر علمی تخیلی بسیار معروف است، تا حالا ۴۴ تا رمان و ۱۲۱ داستان کوتاه نوشته که بیشترشان در ژانر علمی تخیلی هستند. کتاب ۳ داستان دارد. داستان‌های کتاب ریتم تند و پرتعلیقی دارند و مثل یک داستان معمای پلیسی جذاب هستند. از آن کتاب‌هایی است که وقتی شروعشان می‌کنی نمی‌توانی زمین بگذاری. علاوه بر این ریتم پر تعلیق و جذاب هر کدام از داستان‌ها نگاه نویسنده را نسبت به موضوعی خاص نشان می‌دهد. از ساختارهای اشتباهی که جامعه درگیر آن است تا بحث هویت و پیش‌بینی آینده.
محمد علی
کتاب دارای سه داستان بسیار جذاب و پر از خیالات و حوادث‌فیر منتظره است . به کسانی ک علاقه به داستان های تخیلی دارن و البته جنایی پیشنهاد میشه.
مقصودناصرmahdijan
کتابهای رایگان کجاست
Elaheh
کتاب بسیار تخیلی زیبایی بود... و به کسانی که عاشق کتاب های تخیلی علمی هستند معرفی میکنم که حتما مطالعه کنید و لذت ببرید وقت تون بخیر و روزتون پر انرژی
nargese.mast
این کتاب مجموعه‌ی سه تا داستان کوتاه با بستر فضایی بود! وقتی که علم و تکنولوژی پیشرفت کرده و آدما می‌تونن برن رو سیارات دیگه زندگی کنن و یا آینده رو پیش بینی کنن. داستان اول به اسم "شیاد" از اون داستاناییه که پاراگراف آخرش غافل گیرت می‌کنه و تمام! داستان دوم به اسم "دستمزد" واقعا جذاب بود. از همون اول با سوالاتی که برات پیش میاره تو رو پای داستان نگه می‌داره و تا ته داستان دونه دونه به همه‌ی ابهامات جواب می‌ده. آخرش به اندازه‌ی مسیرِ داستان جالب نبود و انتظار نداشتم انقد ساده تموم شه. داستان سوم به اسم "گزارش اقلیت" از اون دوتای دیگه بیشتر درگیر کننده بود و فک کنم حجمش از اون دوتای دیگه هم بیشتر بود. واقعا قابل حدس نبود برام اتفاقاتی که پشت هم میوفتاد توی داستان. و تهشم خوب بود.
Saeed
کتاب خیلی جذابی بود که شامل سه داستان کوتاه میشه. جذّاب از این بابت که کتاب تو ژانر سایبرپانک نوشته شده و رگه‌هایی از ژانر معمایی هم دیده میشه. خیلی سریع و بدون مقدمه سراغ اوج اول داستان میره و شوک اول رو توی همون صفحات ابتدایی به خواننده وارد میکنه.
nen
کتاب جذاب بود و ترجمه‌ی روونی داشت. قصه‌ی دوم رو به شدت پسندیدم.
alirezajafari
لذت بردم، نثر روان و کشش خوب برای خواندن
Farhad Moazzezi
قرار نیست از همه کتاب ها درس زندگی یاد بگیریم، بنظرم کتاب گزارش اقلیت بیشتر سرگرم‌کننده است. فضا بخوبی و با کمترین جملات و بدون اضافه گویی ترسیم شده. لابلاش جملات خوبی هم نوشته که میشه ازش یه چیزایی یاد گرفت. اما بیشتر سرگرمی رو معیار قرار بدید البته اگه به ژانر علمی و تخیلی علاقه دارید. البته بازم تاکید میکنم هر از گاهی هم با جملات عاقلانه و پند آموزی هم مواجه میشید که واقعا ارزش فکر کردن رو داره و کاملا جدا از سرگرمی میشه بهش نگاه کرد

حجم

۱۴۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۱۴۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
۲۷,۶۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد