نظرات درباره کتاب قانون جذب و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب قانون جذب اثر مایکل لوسیر

نظرات کاربران درباره کتاب قانون جذب

نویسنده:مایکل لوسیر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۹ رأی
۳٫۰
(۹)
میلاد
چند نفر از این کتاب استفاده کردند رو به آرزوهاشون رسیدند؟ چند سال بود که این کتاب و فیلمهاش همه جا بود، بازم الان حضورش کمتر شده. چقدر آدم های زیادی هستند که کلی وقت براش گذاشتن. ندیدم یه بار تلوزیون یه برنامه برای بررسی این کتاب بذاره. تو سخنرانی روحانیون هم نشنیدم کسی این کتاب رو بررسی کرده باشه (البته آقای پناهیان یه چیزهایی گفتند). چیزی که انقدر توی مردم رواج پیدا میکنه حتما باید بررسی باشه ، اگه اطلاعات غلط به مردم بده تو زندگیشون تاثیر منفی میذاره. چیزی که واقعیت داره و بدبینی هم نیست اینه که اکثر آدمها به اکثر آرزوهاشون نمیرسن حالا هر چقدر هم بهش فکر کنند، اتفاقا مشکل این کتاب به نظرم اینه که با تشویق مردم به فکر کردن به آرزوهاشون اونارو بیشتر نیازمند و متوقع می کنه. بدی دیگه کتاب اینه که آدم رو دچار وسواس فکری و اهمیت دادن زیاد به افکارش میکنه. دل بستن به آرزوها چند تا بدی داره ۱ ـ اگه بهشون نرسی افسرده میشی ۲ـ توجهت رو به درون رو قطع می کنه و خوشبختی رو وابسته می کنی به ایجاد یک سری شرایط بیرونی ۳ـ اخلاق آدم رو بد می کنه ، کسی که خیلی وابسته میشه به رسیدن به آرزوش دیگه خیلی از چیزهارو نمیبینه و دیگران رو وسیله ای برای رسیدن به هدف خودش در نظر میگیره. آرزو داشتن برای ایجاد انگیزه خیلی خوبه ولی نباید فک کنی وقتی به اون رسیدی همه چی عالی میشه، تو خیال اینطور به نظر میرسه ولی تو واقعیت اینطور نیست.
کاربر ۳۴۴۹۲۵۳
کاملا درسته،موافقم. دوستان میتونید مصاحبه دکتر هلاکویی رو تماشا کنید در مورد قانون جذب تا متوجه بشید که حتی ایشون هم این مسئله رو اصلن قبول ندارن و دلایل خیلی منطقی هم دارن و واقعا با استدلال صحبت میکنن.
راستین امانی
غریبه جان. فرا روانشناسی -پاراسایکولوژی- و مزخرفاتی از این قبیل علم نیستن، پس نمی‌تونن زیرشاخه‌ی علمی باشن. فرا روانشناسی، جذب و ... شبه‌‌علم‌ان!
yusufbm1
آره واقعا اینطور هست که تا خداوند توانایی کاری را درریک انسان نبیند در فکرش هم نمیاورد
ms mina
کتابای اصیل ک راز اصلی جذب وروش موثرش وگفته ک ب این راحتی دردسرس نیس اون مخصوص گروههای مخفی و ادمای برتروخاصی ه...اگه قراربودهمه ثروتمند وهم سطح باشن ک تابع ومتبوع نداریم دیگه .پس مردم و بای سری دستورالعملای فرعی از اصل قضیه دورمیکنن نتیجه هم ک نده دلسرد میشن وبی خیال ..اونوقته ک اون گروهها ب هدفشون میرسن ومردم همچنان برده اهدافشون میمونن
کاربر ۴۳۵۴۱۳۳
همین کتاب خیلی خوب ساده و واقعا کاربردی و جواب ده هست
کاربر ۲۸۹۶۶۷۲
یکی از بهترین کتاب هایی که در مورد قانون جذب خوندین رو بهم معرفی میکنید.
ms mina
اره موافقم
حسن
کتاب خوبیه ارزش یه بار خوندن رو داره
parvaz
کتاب متوسطی بود در مجموع به خوندنش می ارزه
frh
کسی میدونه ترجمه خانم فاطمه باغستانی روان‌تره یا این ترجمه؟

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

صفحه قبل
۱
صفحه بعد