نظرات درباره کتاب تاثیر؛ روانشناسی متقاعدسازی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تاثیر؛ روانشناسی متقاعدسازی اثر رابرت بی سیالدینی

نظرات کاربران درباره کتاب تاثیر؛ روانشناسی متقاعدسازی

۳٫۶
(۴۹)
MAHDI
کتابی بی نهایت دستور العمل محور و فوق العاده بود.منو یاد کتاب عالی دیگری با موضوع مذاکره از کریس واس انداخت. دقیقا دست میزاره روی نکته های کاربردی.پرگویی اصلا نداره. بهترین کتاب در این زمینه بود که تا به حال خوندم.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
تأثیر» حاصل سه سال کار سیالدینی است که هم به‌صورت تجربی و هم به‌صورت مصاحبه روی روش‌های فروشندگان حرفه‌ای، کلاه‌بردارها، افسران پلیس ضدکلاهبرداری و آژانس‌های حفظ حقوق مشتریان جمع‌آوری‌شده است. نویسنده در این کتاب می‌خواهد به‌عنوان یک روانشناس اجتماعی تجربی درباره‌ی روانشناسی اطاعت و پذیرش تحقیق کند و حاصل آن را در اختیار ما قرار دهداو در این کتاب می‌خواهد به‌عنوان یک روانشناس اجتماعی تجربی درباره‌ی روانشناسی اطاعت و پذیرش تحقیق کند و حاصل آن را در اختیار ما قرار دهد. در حقیقت او می‌خواهد پاسخ پرسش‌هایی مانند اینکه چه چیزی باعث می‌شود که یک فرد به فردی دیگر جواب «بله» بدهد و چه فن‌هایی هستند که به‌طور مؤثر از این فاکتورها استفاده می‌کنند تا چنین تسلیمی را رقم زنند، را بیابد. سیالدینی شرح می‌دهد که برای یافتن این فنون و فوت‌وفن‌ها ابتدا فرآیندی آزمایشگاهی را پیش می‌گیرد. اما به‌زودی درمی‌یابد که اگر در پی آن است که روانشناسی اطاعت و پذیرش را به‌طور کامل درک کند، باید دامنه‌ی تحقیقاتش را وسیع‌تر کند. یعنی به جست‌وجوی کسانی بپردازد که در زمینه‌ی فرایند مجاب کردن دیگران حرفه‌ای هستند. کسانی که می‌دانند که چه قواعدی کارساز است و چه قواعدی کارساز نیست. یافتن قوانینی برای پایدار ماندن بهتر این قواعد، ضامنی برای تداوم تأثیر آن‌هاست. کار آن حرفه‌ای‌ها این است که آدم‌ها را مجاب کنند، زیرا کسب‌وکارشان درگرو این امر است. آن دسته از افرادی که بلد نیستند جواب مثبت از مردم بگیرند، خیلی زود سقوط می‌کنند. آن‌هایی که این توانایی را دارند باقی می‌مانند و کار خود را رونق می‌دهنددر اینجا لازم است از ترجمه روان کتاب هم یاد کنم که در درک مطالب کمک می‌کند. نکته آخر هم آنکه این کتاب را موسسه‌ی خدمات فرهنگی رسا با عنوان روان‌شناسی نفوذ: هنر متقاعد نمودن دیگران، انتشارات صالحیان با عنوان پیش-القایی، انقلابی در تأثیرگذاری و متقاعد نمودن، نشر سرو سیمین با عنوان ابزارهای تأثیرگذاری بر افراد و نشر مکیال با عنوان قدرت نفوذ، شگردهای موفق تأثیرگذاری نیز منتشر کرده‌اند.
R.R
ممنون از اطلاعات جامعی که دادید.
rezarad2024
پیش القایی یه کتاب دیگه ست که برای نخستین بار 2016 منتشر شده. تأثیر ۳۰ سال پیش از اون بوده.
rezarad2024
نکته سنجانه و مشفقانه
منمشتعلعشقعلیمچکنم
کتاب مفیدی بود. شگردهای مورد نفوذ واقع شدن رو بشناسید.
N.hashemi
کتابی با چند تکنیک ساده و مثال های زیاد، که البته در ضمن خوب بودن تکنیک ها، گاهی حوصله آدم رو سر میبره!
As
کتاب با اینکه قدیمی است ولی راهکارها و روشهای آن کاملا در زندگی روزمره مشاهده میشود فقط شاید کمی رنگ و لعاب روشها تغییر کرده است
seven
واقعا کتاب بی نظیری هستش و به شدت کاربردی ،ارزش خرید و وقت گذاشتن رو داشت
Fati Dehei
کتاب های جدید همه روانشناسی زرد هستند و هرچیزی رو که ما میدونیم با لفظ ادبی به خورد ما میدن و اگز یکی آخر کتاب بپرسه که کتاب چه چیزی به ما اضافه کرد چیزی نداریم که بگیم اما این کتاب یکی از بهترین کتابهایی بود که خوانده ام و تمام روش هاش کاملا قابل اجرا بود✨️♥️
کاربر۱۱۵۵
ممنون باید گذاشتن این کتاب در بینهایت
Hafez Marzoughi
یک کتاب خیلی عالی و خوب برای همه کسانی که می خواهند هم در فروش و هم در معاملات عالی باشند. کمک می کنه حتی رابطه شما با دوستان هم تو مسائل مختلف عالی بشه. تکنیک‌های فروشی داره که همیشه ما باش سرکار داشتیم ولی هیچ وقت توجه نکرده بودیم بخونید و حالش رو ببرید.
هادی موسوی
بنظرم. کتاب خوبیه که واقعا ارزش خوندن داره ولی خیلی جاها ترجمه سکته داشت.. یعنی بخوبی نمیذاشت مطلب و هضم کنی
محمد
ترجمه بی نهایت ضعیف آدم گیج میشه موقع خوندن
کاربر 4066029
کتاب خوبیه ولی ترجمه واقعا بده
Amir
از کتابهایی که سر اصل مطلب نمیره و زیاده گویی میکنه و مدام داستان این و اون رو مینویسه متنفرم. متن هم روان نیست
golsoliii
نظراتتون در خصوص کتاب هایی که خوندین رو خوندم عمیقا پیشنهاد میدم سریعا به یه روانپزشک مراجعه کنین از نحوه نظر دادن و ادبیاتتون معلومه مشکلات زیادی تو زندگی تجربه کردین و میکنین!
Memo Bey
تو سرچ گوگل زدین رایگان بعد ۷ دلار پول میخاین،اونم واسه پی دی اف،حالتون خوبه،چه خبر،سلامت ذهنی تون سالمه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۹۱,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد