نظرات درباره کتاب کیهان - شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
روزنامه کیهان - شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

نظرات کاربران درباره کتاب کیهان - شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

انتشارات:روزنامه کیهان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۶ رأی
۴٫۲
(۶)
روح الله
خیلی مواقع دوستان بحث هایی می کنند و از این دستگاه و آن دستگاه نظام شکوه می کنند. بنده بارها عرض کردم که به اصل نظام و آرمان های آن ایمان داریم و فلسفه شرکت در راهپیمایی ها اساسا همین است. نه حمایت از این دولت و آن دولت یا جریان خاص. در زمینه هایی به اهداف انقلاب رسیدیم،در برخی،نزدیک شدیم و در برخی دیگر هنوز خیلی کار داریم. مثال زیر به روشنی گویای این عرض بنده است: 🚎شما سوار یه اتوبوسی میشی، میشینی کنار یکی، بوسیگارش اذیتت میکنه...🚬 میری اونور تر کنار یکی دیگه میشینی، دهنش بو سیر میده...😷 میری اونورتر میشینی میبینی یکی بچش خرابکاری کرده...😣 🚎درسته تحمل این وضع سخته... اما شما نمیتونی از اتوبوس بری بیرون چون اصل اتوبوس سالمه...👌🏻 🚎چون راننده اتوبوس سالمه... 🚎شما برای رسیدن به مقصد نیاز به اتوبوس سالم و راننده سالم داری... 🚎جمهوری اسلامی و رهبری این نظام مصداق اتوبوس سالم و راننده سالم است...👳🏻 🚎اگر این اتوبوس رو ترک کنید دیگر اتوبوس ها شمارو به مقصد نمیرسونه... 🚨اتوبوس آمریکارو ببینید... 🚨اتوبوس اروپارو ببینید... 🚨هم اصل اتوبوسش ناسالمه هم رانندش مَسته... 🚌حالا یه مسؤلی خطایی میکنه... دلیل بر ناسالم بودن اصل نظام و راهبرد آن نیست... 🚌پس نباید از اوتوبوسی که چون مسافرانش خلاف دارن ولی اصلش سالمه و رانندش سالمه بیرون آمد... 🚌چون اتوبوس و راننده ی سالم دیگری وجود ندارد... 🚌پس باید بود و خلاف مسافری را هشدار داد و جلوگیری کرد... 🚌باید خلاف مسؤلی را هشدار داد و جلوگیری کرد... ولی از اصل نظام و رهبری نباید روی گردانیم... 🌹 البته ممکنه کسی بگوید اتوبوس سالم دیگری هست که هیچ باید بحث را در جایی دیگر دنبال کرد.
msadeq
اقا روح الله قبول دارم حرفاتو
مریم
از یه ژاپنیا میپرسن چرا شما مرگ بر آمریکا نمیگید میگه اون تلفنی که رییس جمهور تو کاخ سفید باهاش صحبت میکنه محصول ژاپن😏.۳۰درصد پوشاک مصرفی آمریکا تولید ویتنام این یعنی مرگ بر آمریکا.تا وقتی که مشکلات جامعه رو گردن آمریکا بندازیم همینیم که هستیم از این بدترم میشیم. حضرت علی گفته سه چیز برای مرد خوبه:همسرخوب،خانه بزرگ،مرکب خوب اینارم بگید. وقتی یه جوون ۲۵ساله فوق لیسانسه و بیکار و بدون هیچ پس انداز چطوری ازدواج کنه؟ چرا همه طلاق وجدایی ها رو میندازیم گردن ماهواره. درخت از تو خورده میشه.تومون خالی شد که چشممونو دوختیم به غرب.
مریم
مرگ بر تکبر.مرگ بر دروغگو مصلحتی. خداوند از حق خودش میگذره از حق ناس نمیگذره.کردستان وسیستان بلوجستان جزو ایران نیستن یا تو راهپیمایی نبودن؟؟؟
مریم
جالب کیهان اجبارا باید همه ادارت ارسال بشه.واقعا پر فروش!!

حجم

۹٫۱ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۹٫۱ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد