نظرات درباره کتاب گل‌های کاغذی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب گل‌های کاغذی اثر محمد‌علی گودینی

نظرات کاربران درباره کتاب گل‌های کاغذی

انتشارات:نشر نارگل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأی
۳٫۰
(۴)
کاربر ۲۱۹۶۸۲۳
بنده خود نویسنده و متولد و ساکن آبادان هستم عکس جلد جعلی است
وحید
از عکس مونتاژ شده‌ی روی جلد مشخصه که کتاب بی‌محتوا و جهت‌دار و بی‌مبنایی است.
Dr Kazem Ardakanian
به عکس روی جلد دقت کنید. ورود ایرانی و سگ ممنوع آنهم در باشگاه انگلیسی؟اول اگر نوشته بود ورود ایرانی ممنوع شاید قابل قبول بود امابرای انگلیسی هایی که هرکدام یک سگ دارند بنظر این نوشته عجیب و دور از ذهن است.دوم اصل این عکس با جستجوی ساده ای قابل رویت است و هنرنمایی شما در تحریف آن و اضافه کردن تابلوی ورود ایرانی و سگ‌ممنوع کاملا واضح است. کشوری که ایرانیان را بدون ویزا و فقط بااعتبار پاسپورت پذیرش میکرد علیرغم اینکه استعمارگر و دارای سیاستی پست است اما احترام خود را همینگونه نشان میداد، حالا شاید اینچنین نشانه ای حتی در صورت واقعی بودن در مملکتمان نباشد اما اعتبارمان ، اعتبار ملیت و پاسپورتمان در جهان در حد فاجعه و تقریبا معادل بی اعتبارترین هاست.ازخواب بیدار شو نویسنده(؟!)
seyed mostafa
جناب اردکانیان آوردن کلمه سگ در کنار ایرانی برای این بوده که ایرانی رو همتراز سگ نشون بده . حالا اسمت رو دکتر هم گذاشتی ! اینا همونایی هستن که ۹ میلیون ایرانی رو با ایجاد قحطی به کام مرگ فرستادن . حالا شما سنگشونو به سینه بزن .
seyed mostafa
امان از غربگداهای فراموشکار بقول حضرت امام : ما از دست هرکی خلاص بشیم از دست غریگراها خلاصی نداریم
مانا
داستان رو با مستند اشتباه گرفتید! داستان ‌همه حقایق نمی گه و خیال در آن است. اون کتاب مستند که همه چی رو تعریف میکنه. هر کی میخواهد تاریخ مستند بخونه نباید بیاد طرف داستان.

حجم

۹۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۹۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد