نظرات درباره کتاب باغ نارنج و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب باغ نارنج اثر زهره حسین زاده علوی (بهاره منفرد)

نظرات کاربران درباره کتاب باغ نارنج

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۰ رأی
۳٫۹
(۱۰)
jojo1350
از طریق دوستی با مشکل فراوان نسخه چاپی این کتاب بدستم رسید و خیلی زود تمومش کردم. حجم خیلی زیادی نداشت اما داستان اونقدر جذاب بود که حتی برای لحظه ای نتونستم زمین بذارمش. بخصوص اینکه تمام حدس و گمانهام با اونچه در قصه اتفاق افتاد فرق داشت! اثرگذار بود. قشنگ و لطیف و رویایی.
hexman
این کتاب هم مانند سایر تالیفات ایشان خواندنی و زیباست
تارا
خیلی خوشحالم که این کتاب خانم بهاره منفرد هم به طاقچه اومد. من این کتابو بتازگی خوندم و گمون نمیکنم خیلی وقت باشه که منتشر شده. من خیلی از داستان لذت بردم و واقعا عاشق شخصیت کوروش و پرستو شدم. کلا داستان برام عجیب بود. چون موضوعش با چیزی که در واقعیت اتفاق می افته کمی تفاوت داشت. چیز دیگه ای که منو جذبش کرد، گریزهای جسته گریخته نویسنده به موزیک بود. آهنگهایی که داخل کتاب معرفی شده بود رو همه رو پیدا کردم و گوش دادم. کلا سبک نوشتن خانم منفرد برام تازگی داشت و به دلم نشست. اگه بتونم بقیه کتابهاشونم پیدا کنم، حتما میخونمشون. قلمشون کشش داشت و موضوع قصه کلیشه ای نبود. شخصیت مرد قصه هم خیلی دوست داشتنی بود.
کاربر ۴۵۸۸۴۴۲
داستان خیلی جالبی داشت. تا آخر حدث نمیزدم اونطور تموم بشه. کلا سورپرایزم کرد. داستان‌هایی که پایان غیرمنتظره و غیرقابل پیش بینی دارند رو بسیار میپسندم. موفق باشین خانم بهاره منفرد
shima
داستانی که با خوندنش تا مدتها درگیر یه حس غریب بودم. تصورم از عشقی که بین پرستو و کوروش شکل میگیره خیلی خیلی غریب بود. کلی گریه کردم در طول داستان. چقدر کوروش متین و آروم بود. بر خلاف پرستو که آتیش پاره ای بود برای خودش. توصیه میشه بسیااااااار
داستان دوست
من که از این داستان خانم بهاره منفرد هم خیلی خوشم اومد. گفتم قبلا هم، کتابهاشونو از نمایشگاه خریدم و از خریدم کاملا راضی هستم. کم پیش اومده از نویسنده تازه قلم کتاب بخونم و راضی باشم. بخصوص که ایشون رمانهاشون اکثرا کوتاه هستن و اینکه نویسنده بتونه در داستان کوتاه حس و حال خوب و عاشقانه رو به آدم القا کنه کار هر کسی نیست.
akva
جالب نبود
عالی بود
افتضاح

حجم

۵۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

حجم

۵۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد