نظرات درباره کتاب دریاچه مه آلود و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دریاچه مه آلود اثر ریچل کین

نظرات کاربران درباره کتاب دریاچه مه آلود

نویسنده:ریچل کین
انتشارات:نشر آموت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۵ رأی
۴٫۳
(۱۵)
نــے‌آیش🐋
🩸فرصتِ خوندن کتابی در اختیارتون قرار گرفته که آدرنالین رو توی رگ‌هاتون به جریان خواهد انداخت و به سرعت تمومش میکنید! "گوئن" مادر دو فرزنده که سایه‌ی شومِ گذشته‌ی سیاهی که همسرِ جنایتکارش داشته راحتش نمیگذاره؛ زندگی برای گوئن و بچه‌هاش در هویت‌های سیال، جابه‌جایی‌های همیشگی از شهری به شهرِ دیگه و محل‌های اسکانی که نمیتونن تبدیل به یه خونه‌ی واقعی براشون بشن؛ خلاصه شده و همه‌چیز زمانی تاریک‌تر میشه که متوجه میشن تارِ عنکبوت اطرافشون رو فرا گرفته و هیچ چمدون و جابه‌جایی و فراری نمیتونه امنیتِ ابدی‌شون رو تضمین کنه.. کتاب در یک‌چهارمِ ابتداییِ خودش با کششِ متوسطی شروع میشه اما بلافاصله به سرعت اصلیِ خودش میرسه و دارای سیرِ پیشرویِ سریع، جذاب و پرماجرایی میشه. ⚠️فراموش نکنید که این کتاب دو جلدیه و جلدِ دوم رو تحت عنوان "مردی از شب" میتونید خریداری و مطالعه کنید. پ.ن: مدت‌ها منتظرِ کدتخفیف ۸۰ درصدی موندم تا بتونم نسخه epub این کتاب رو بخرم. از نشر آموت خواهش میکنم در قیمت‌گذاری کمی منصف‌تر عمل کنن تا طیف وسیع‌تری از افراد بتونن لذتِ کتاب‌خوندن رو تجربه کنن.. قیمت‌های حالِ حاضرِ آموت، واقعا تفاوت چندانی با نسخه‌های کاغذی نداره و این نوع قیمت‌گذاری واقعا از منطق به دوره. :)
تارا طاهر
لطفا به کتابخانه بی نهایت اضافه بشه!!! کتاب رو خوندم، کتاب خوبی هست و جالب نوشته شده، موضوع هم تازگی داره، و البته جنایی هست پی اگه علاقه به جنایی ندارید، نخونید اما یک ستاره کم کردم، چون جلد های بعدی کتاب ترجمه نشده و هنوز برخی سوالات در ذهن بدون پاسخ می‌مونن و کنجکاویم بدونیم بالاخره چی میشه
مایلزِ آلاسکا
شخصیت اصلی داستان بسیار فرد اورتینکری هستش و همین باعث شده کتاب خیلی کشدار بشه جوری که من شخصا کتاب رو چهار پنج خط درمیون (حتی بعضی وقتا یک صفحه درمیون) میخوندم و جالب اینجاست همه چیز داستان رو راحت متوجه میشدم و احساس نمیکردم بخاطر خلاصه خوانیم چیزی رو از دست دادم! پایانش هم در کل بد نبود ولی برای من شخصا هیجان انگیز نبود انگار نه انگار که کتاب جنایی بوده باشه. در کل با اینکه پایان کتاب تقریبا باز بود ولی اصلا مشتاق نیستم جلد دومشو بخونم…
مینا
من این کتاب رو خوندم داستان بسیار زیبایی داره بیان دشمنی ها و ستیزه جویی گذشت و انسانیت حمایت از حقیقت قوی شدن در برابر زندگی جامعه و آدمها غیر قابل پیش بینی اند و ما باید خودمون رو قوی کنیم تا آسیب کمتری ببینیم .
mahsa
همه چیزی که از یک کتاب جنایی_معمایی توقع دارید. شخصیت پردازی، داستان پردازی و عناصر روان شناسی در بهترین حالت خودشون هستند. توضیحات اضافی حوصله سربر نیست و باعث بهتر شدن روند داستان شده. معماهای داستان هم با توجه به نوع داستان خیلی خوبن. کشش داره و من چند ساعته تمومش کردم. تنها نکته منفی اش اینه که توصیفات صحنه های قتل خیلی جزئیات زیادی داره و در کل کتاب سنگینیه. اگر دنبال کتاب خوبی هستید حتما بخونیدش اما اگر برای فان میخواید بخونید انتخاب های کمتر سنگین رو بخونید.
AS4438
کتابی فوق العاده هیجان انگیز،دلهره واسترس، عالی بود، جلد دومی هم دارد، ولی این عالی بود.

حجم

۳۲۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳۲۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
۸۷,۵۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد