نظرات درباره کتاب کادناس و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کادناس اثر مونا مزینانی

نظرات کاربران درباره کتاب کادناس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۴۹ رأی
۳٫۴
(۴۹)
⚖️وکیل بعد از این⚖️
اول از همه نوشتن رمان مبحث جالبیه و ازنظر من وقتی یک نویسنده ایرانی رمان می‌نویسه باید شخصیت های داستانش هم ایرانی باشن. نه اینکه درباره ماری و جرج بنویسه که اتفاقات داستان در کالیفرنیا رقم بخوره. پس برای این نویسنده امتیاز بالایی میدم. دوم اینکه کتاب رو کامل نخوندم ولی انسجام متن خوبی داشت و روایتگری ناقص نمیموند و مثل دوربین فیلمبرداری ذهن خواننده رو با خودش همراه میکرد و همه جا میبرد و خواننده رو جا نمیذاشت. سوم اینکه اینجا ناشر اشتباه کرده که گویا صرفا یه پولی از نویسنده گرفته و کتاب رو چاپ کرده و هر دو صفحه یکبار هم بالای صفحات زده مونا مزینانی😐 فکر کنم خواستن کپی رایت رو رعایت کنن چون گویا صفحه اول جلد و مشخصات کتاب جوابگو اثبات اینکه نویسنده کتاب کی بوده رو نداشته 🙂 دیگه وقتی کتابی چاپ میشه باید از فرمت های ارائه در تلگرام و سایت های انتشار رمان مردم ، دربیاد. درهرصورت نمره متوسط دادم چون داستانش برای من جذابیتی نداشت ولی شاید بقیه خوششان بیاد و نمره کامل بدن. درآخر منم به جای نشر چوک که به نویسنده وفا نکرد و نه یک مقدمه خوبی برای کتاب ارائه دادن ، نه یک خلاصه داستان ، نه یک معرفی از نویسنده ؛ جوز ناشر رو میکشم و چیزی که از نویسنده در سایت چوک پیدا کردم رو میذارم 👇 نویسنده : مونا مزینانی لیسانس محیط زیست آثار: کتاب من و دغدغه های ما رمان کادِناس و یکی از نویسندگان مجموعه داستان هشت کتاب هشتاد قلم
⚖️وکیل بعد از این⚖️
بله ممنون از نظرتون و نکته ای که فرمودید. دلتون هم خیلی پر بود 😁
ketabkhan
عادت ندارم فقط نکته منفی نظر رو بگم و از کنار گفته ی درستی بگذرم. کاملا کلی می گم چون نمی دونم این کتاب چطور منتشر شده. پول گرفتن ناشرین برای انتشار که سهل است، دوس....ت و آش.....ناها..... نوی....سنده و نا.....شر. دیگه خودتون تا ته قضیه رو بخونین. یا نویسنده هایی که اکثرا مجازی هستن و بعد از انتشار دوست و آشنا و کاربر مجازی سرازیر می شن به سمت اپ های کتابخونی و شروع می کنن به قربون صدقه رفتن. هر کس هم انتقاد کنه، بلافاصله بهش حمله می کنن و حتی از تهمت و افترا هم دریغ نمی کنن. یقه همه رو می گیرن و تقصیر رو گردن همه می ندازن الا نویسنده. گویا تقصیر بقیه است که نویسنده بی سواد تشریف داشته و نوشتن بلد نبوده.
ketabkhan
کاربر گرامی و محترم طاقچه، این روش نوعی صفحه آرایی و قالب بندی مرسوم و رایج برای کتابه. اکثر ناشرین برای اکثر کتاب ها استفاده می کنن. اصطلاحا بهش سربرگ یا سرصفحه می گن. فقط صفحه ی اول کتاب نام نویسنده درج بشه، قانون و لزوم نیست و درج در سرصفحه هم غیرقانونی و غیراخلاقی نیست. در کتبی که به زبان فارسی هستن، شماره ی صفحات زوج سمت راست و صفحات فرد سمت چپ درج می شن. در صفحات زوج نام و در صفحات فرد نام نویسنده یا نام فصل کتاب کنار شماره ها نوشته می شود. فقط اینجا ناشر و ویراستار اشتباها در صفحات زوج نام نویسنده رو نوشتن. حالا بعضی ممکنه کمی تغییرش بدن مثلا فقط نام کتاب رو بنویسن یا سرصفحه رو وسط بذارن و... ولی قطعا نام نویسنده همون صفحات فرد ثبت می شه نه زوج.
بماند
اینکه کتاب برخی اتفاقات و لحظات رو از دید چند نفر توضیح میده از نظرم جالبه و همینطور اینکه داستان زندگی سه دوست رو میگه.شما بعد از خواندن داستان اول در شخصیت اول حل شدید، حق رو کاملا به اون دادید و احساساتش رو تجربه کردید و دوستانش در داستان برای شما غریبن، اما با شروع داستان دوم شما مجبورید با شخصیت بعد همراهی کنید و دوباره این ماجرا و با شخصیت سوم تکرار کنید. سیر خواندن این کتاب باعث میشه در آخر داستان هیچ کدوم از اونها برای شما غریبه نباشن و شما احساسات تک تکشون رو درک کنید. فکر میکنم بعد از خواندن این داستان میتوانید متصور بشید در حالی که شما مشکلات خودتون رو دارید و در ذهنتون هیاهویی از دغدغه هاتون شنیده میشه، وضع بقیه لزوما بهتر از شما نیست. ممکنه درست مثل این داستان هر کدوم در همون لحظه در حال فکر کردن به فهرست مشکلاتشون باشن.
لیلا سروش
رمان زیبایی بود ماجراهای زندگی سه دختر که مشکلات متفاوتی داشتند اما همدلی این سه نفرراه بهم دلبسته نگه داشته بود.صحبت ها وتجربه های ارزشمندی در دل کتاب مطرح میشد که ارزش مطالعه کتاب را بسیار بالا میبرد
ب. شین
خوب. خسته نباشید به نویسنده . بنظرم پرداختن به مسائل واقعی مثل طلاق عاطفی و ازدواج برای فرار از خانه یا حتی فرار از تنهایی تجربه های فراگیری هست. که نشان دادن نداشتن عاقبت این ها خوب بود. داستانی نیکی رو بیشتر از ۲ تای دیگه دوست داشتم.
ستاره
خوب بود
اسممو چ میخوای مگه فضولی
حوصله برا خوندن ندارم دلیلش بماند
Mohammad Bagheri
داستان خوبی از زندگی سه دوست بود که اوقات و خاطره های مشترکی با همدیگه داشتن، تا حدودی هم در داستان همدیگه شریک بودن.
۱۵۷۸۴۲۳
غیر واقعی بود داستانش...خیلی مسخره بود نحوه ازدواج این دخترا..انگار داشتند می مردند از تنهایی تا یه مرد میومد زودی چراغ سبزدنشونش میدادند..خوشم نیومد
پروین
بنظر من خیلی ضعیف بود. یعنی حتی نسبت به داستان‌ها و رمان‌های کلاسیک خیلی قدیمی خارجی خیلی خیلی ضعیف بود. برای بچه های 14 تا 17 سال خوب بود. کلا داستان ضعیف، گویندگی خیلی ضعیف و کلا مثل فیلم‌های س، ح پایین ایرانی بود که اولشو میبینی آخرشو میتونی متوجه بشی. بهرحال از طاقچه ممنون.

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد