نظرات درباره کتاب آب عمیق و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آب عمیق اثر پاتریشیا های اسمیت

نظرات کاربران درباره کتاب آب عمیق

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۱۳ رأی
۳٫۲
(۱۳)
دختر خوانده پروفسور اسنیپ فقید 🐍💚
از اسمش اینطور به نظر میاد که همون فیلم Deep water باشه که بن افلک و آنا د ارماس بازی کردن. چون اگر اشتباه نکنم، عکس روی جلد هم آناس، البته من ندیدمش ولی شنیدم که حوصله سر بره🤔 لطفا اگر کتاب رو مطالعه کردید نظرتون رو بگید و به دیگران کمک کنید که درمورد مطالعه اش تصمیم گیری کنن☺️❤️
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
درسته واقعا حوصله سر بر بود👍
khazar
کتابو نخوندم ولی فیلمش قشنگه.
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
اصولا وقتی شروع میکنید به خوندن یک داستان با خوندن ده بیست صفحه اول ممکنه باهاش ارتباط نگیرین و بعدش جذاب بشه ولی این جذابیت تو این کتاب اتفاق نمیفته،داستان یک مرد(ویک) که همسرش (ملیندا)بطور بیمار گونه ای با مردهایی که آشنا میشه ارتباط عاطفی برقرار میکنه و ویک هم که بنظرم اونم یجورایی بیمار روحی روانیه این کارشو تحمل میکنه، تمام دوستات و آشناهاشون از کارهای ملیندا خبر دارن و متعجب ازین که چرا ویک هیچکاری نمیکنه؟ تا اینکه یه روز...... داستان حوصله سر بر بود حداقل برای من،هیچیش منطقی بنظر نمیرسید مخصوصا خونسردی ویک در مقابل ملیندا شایدم بخاطر تفاوت فرهنگی مون باشه،به هر حال برای من زیاد قابل قبول نبود،هر لحظه منتظر بودم نویسنده بگه (ویک)این خاطراتو برای پزشک تیمارستان داره تعریف میکنه یا همه این اتفاقاتو تو خواب دیده باشه، هم ویک هم ملیندا بنظرم از نظر روحی روانی سالم نبودن.
شیوا
به نسبت حجم کتاب، خوندنش زیاد طول کشید چون هیجان یا جذابیت های معمول رمان های جنایی- روانشناسی رو نداشت... بد نبود ولی... خوب هم نبود!
Elaheh Dalirian
کتاب شروع خوب و در ابتدا داستان خیلی جذابی داشت اما بعد نیمی از کتاب انگار داستان با یک سناریوی تقریبا تکرای ، بی‌هدف با کاراکترهای مختلف تکرار و تکرار میشد! شخصیتهای اصلی داستان از یک جا به بعد قابل درک نبودند و در ادامه هم خواننده متوجه چرایی رفتارهای اونها نمیشه! به نظرم پایان بندی کتاب بدترین قسمت داستان بود چون به همه چیز شبیه بود به جز نتیجه گیری و روشن شدن قضایا و پایان!!
Rosamund
داستان خوبی داشت ،پر از جزئیات بود و خواندنش لذت بخش بود
الیزابت دارسی
حقیقتا این کتاب رو چون عکس آنای جذاب رو جلدش بود خوندم ولی واقعا قشنگ بود🌱
نابغه
کتابهای های اسمیت یک نقطه عطف ..مجموعه ریپلی که به فیلم هم تبدیل شده تا این کتاب بی نظیر قبلی که ازش ترجمه شد و من به همه توصیه اش می کنم ..سلول شیشه ای

حجم

۲۹۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲۹۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد