نظرات درباره کتاب گل پسری بسه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب گل پسری بسه اثر رابرت گلور

نظرات کاربران درباره کتاب گل پسری بسه

نویسنده:رابرت گلور
انتشارات:انتشارات رهنج
امتیاز:
۴.۳از ۱۷ رأی
۴٫۳
(۱۷)
علی
ترجمه کتاب میتوانست بهتر باشد. در مقایسه با متن انگلیسی، بعضی قسمتها ناقص ترجمه شده و مفهوم بعضی جملات به خوبی انتقال داده نشده است. . گل پسر از نظر نویسنده یعنی مردی که فکر می‌کند اگر آدم خوبی باشد و دیگران را خشنود کند، بقیه هم او را دوست خواهند داشت، نیازهایش برآورده خواهد شد و زندگی بدون مشکلی خواهد داشت. . چند توصیه‌ی کتاب برای گل‌پسرها: - از تاییدطلبی دوری کنید. - ‌نیازهایتان را در الویت قرار بدهید. - ‌خود واقعی‌تان باشید. - ‌برای خودتان حد و مرز قائل شوید. - ‌با مردان بیشتر معاشرت کنید.
Mahdi Ghorbani
بسیار کتاب جذاب و علمی ای است و پر از مطالب جذاب و خیره کننده است و دیدگاه شمارو نسبت به خودتون عوض میکنه
کاربر ۴۶۶۲۱۵۱
مردانه به مردانگیم قسم بهترین کتابیه که ما مرد ها می تونیم بخونیم چند شب پیش تمومش کردم البته من نسخه کاغذی رو تهیه کردم و خوندم خیلی مخلصیم از تک تک صفحات این کتاب لذت بردم .
Hadi
اگه پسر گلی هستی،پس تا الان فقط وقت تلف کردی این کتاب راهنمای زندگیته بخون تا برسی به گنج
فوق العاده
فوق العاده طلا درآورده عالی
morteza
عالی!!
پسرک کنجکاو
چند وقت پیش داشتم دنبال باشگله خوب میگشتم و بین دوتا باشگاه مونده بودم یکیش برای دوستم بود بهش قول داده بودم که برم پیشش یک باشگاه دیگه سر زدم که خیلی وسایل تکمیل تری داشت و تاثیرات کتاب کمکم کرد که گل پسر نباشم و اول به خودم برسم تا اینکه بخوام دنبال تایید دیگران باشم پس باشگاه تکمیل ترو انتخاب کردم و به هر کسی کتابو پیشنهاد میکنم تا ثیرات خوبی میتونه روی زندگیتون بزاره
کاربر ۵۸۸۳۳۹۳
این کتاب رو به همه پسرها پیشنهاد میکنم تا ارزش خودمون رو به عنوان یک مرد درک کنیم و نیاز های خودمون رو در ارجعیت قرار بدیم
کاربر 7318151
کتاب خوبی نیست، باعث ایجاد تغییرات در زندگی پسر ها نخواهدشد،و صرفا خودخواهی را ترویج میکند، در ترجمه کتاب هم کم کاری شده و ترجمه روان و سلیس ندارد.
بردیا
در مورد ترجمه کتاب نظری ندارم چون نخوندم، ولی نسخه اصلی کتاب رو خوندم و اصلا هیچ جایی از کتاب به خودخواهی نسبت داده نشده. هدف نویسنده این بوده که به مردانی که بیشتر از خودشون به بقیه اهمیت میدادن تلنگر بزنه و به اونا کمک کنه.

حجم

۳۲۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۳۲۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد