نظرات درباره کتاب دختر پنهانم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دختر پنهانم اثر النا فرانته

نظرات کاربران درباره کتاب دختر پنهانم

نویسنده:النا فرانته
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۴از ۱۶ رأی
۳٫۴
(۱۶)
maryam ghaziani
همیشه برام سواله النا فرانته چطوری میتونه از همون اول انقدر مخاطبو جذب خودش کنه؟ چطوری میتونه با ساده ترین و روان ترین داستانها به قلب و اعماق ذهن نفوذ و رسوخ کنه؟ همیشه دلم میخواد بدونم چطوری این قابلیتو داره که حتی باعث میشه من ۲۳ ساله با یک زن ۴۷ ساله انقدررر احساس همذات پنداری داشته باشم؟ چطوری میشه که اون تو نوشته هاش دست میذاره روی قلبمون و لمسش میکنه؟ لذت بردم، بی نهایت لذت بردم💜
.GH.
باید خودتون رو برای شنیدن داستان زنی که دائما خودش رو قضاوت میکنه و بین خاطراتش و زمان حال معلقه آماده کنید. این کتاب به احساسات مادری از جنبه ای که کمتر به اون پرداخته شده نگاه میکنه. همیشه به مادران از بیرون نگاه شده، زنانی متبسم که خودشون رو وقف خانواده کردند، اما کمتر به اونها به عنوان زنانی غمگین و عصبانی نگاه شده که اهداف و آرزوهاشون رو فدای خانواده کردند. در ضمن فیلم این کتاب با همین نام هم ساخته شده.
شقایق۶۶
موضوعی همیشگی که کمتر بهش پرداخته شده. شاید چون مادرها همیشه نماد صبر، مقاومت، از خودگذشتگی و... بودن و هرکسی نخواد تا این حد تابو شکن باشه.!
sdfjvr
دومین کتابِ النا فرانته ست که میخونم و معتقدم یکی از کتاب هایی بود ک در جای درستش خوندمش؛نگرانی ها،ترس ها،حس فشار و بلندپروازی های راوی رو حس میکردم.هر زنی در برهه ایی از زندگیش این چالش ها رو سپری میکنه و واقعا آدم ها چطور ازش میگذرن بدون اینکه آسیب ببینن؟چقدر جای خالی این روایت ها حس میشه برام. دختر پنهانم،قصه ی زنی بود که گرچه تصمیم هاش رو نمیپذیرفتم اما با همه ی وجودم درکش میکردم. بازم برمیگردم و میخونمش. دیشب مینی سریالی میدیدم به نام «تمام چیزهایی که دوست میداشتیم» یه دیالوگ کوتاه داشت: بلاخره روزی میرسه که «مادرش» رو به عنوان یک «انسان» درک کنه.
فرزند گمشده دامبلدور
داستان ساده و اما جذابی بود که ارزش یک بار خواندن را دارد .
سمیه
خیلی جذاب بود به معنی واقعی کلمه جذب میکرد و منظورم از حراب خوب نیست، احساسات شخصیت اصلی برای خانم ها ملموس تره و در کل توصیفات خوبی داره اما داستان کلی رو دوست نداشتم
کاربر ۵۷۸۳۸۳۱
خوب بود وبه یکبار خواندن می ارزید
rainy day
داستان برام جالب نبود.یکنواخت بود با پایان مبهم
mahtab aali
خیلی دلم میخواست این کتاب رو بخونم . اما ترجمه انقدر افتتاح بود که چند فصل خوندم نتونستم ادامه بدم
نسیم دریا
جالب نبود ..یک داستان با روند خسته کننده

حجم

۱۳۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۱۳۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد